*POKS* Marraskuisten täydet raskausviikot 🥳

Flon mukaan ois tänään 4+0 🎉,
onko näin? ovis ois ollu testien mukaan 13.pv
 
Flon mukaan ois tänään 4+0 🎉,
onko näin? ovis ois ollu testien mukaan 13.pv
Se riippuu myös kierron pituudesta. Flo laskee sun viimeisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä noi viikot. Mulla kierto pidempi 31-32pv niin mä lasken oviksesta :smiling-eyes: Mulla oli ovis 12.2, eli tuo sun kuulostaa oikealta 👍
 
Se riippuu myös kierron pituudesta. Flo laskee sun viimeisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä noi viikot. Mulla kierto pidempi 31-32pv niin mä lasken oviksesta :smiling-eyes: Mulla oli ovis 12.2, eli tuo sun kuulostaa oikealta 👍
Kiitos vastauksesta 😍! Edelliset kuukautiset alkoi 30.1 maanantaina, joten taitaa olla sen 4+0 nyt 😊
 
Kiitos vastauksesta 😍! Edelliset kuukautiset alkoi 30.1 maanantaina, joten taitaa olla sen 4+0 nyt 😊
Mulla alkoi se keskenmeno vuoto 25.1 ja siitä jos laskis olis 4+4 nyt niin mielummin sit lasken tosta oviksesta. Ultrassa se sit tarkentuu, jos jollain sattuu olemaan pidempi kierto ja ei sitä itse tiedä, näin mulla kävi esikoisesta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sovellukset näytti LAksi 15.1 (laitoin kierron pituudeksi silloin 28pv, koska en tiennyt pituutta), sen mukaan varasin varhaisultran et olis syke. Varhaisultrassa ei sykettä löytynyt, koska vastasi 5+5 ja LAksi muuttui 21.1, eli niinkin paljon heitti.
 
Takaisin
Top