Poika vai tyttö?

Niittyleinikki_

Puuhakas puhuja
Maaliskuiset 2023
Ootteko aavistaneet te, joilla on jo lapsia, edellisten lasten sukupuolen? Mitä "oireita" oli ja kumpi tuli? :D Raskaushimot, stressitasot, kohonnut libido, pahoinvoinnin määrä tms... Onko näistä joku 'kertonut' kumpi tulee? :)
 
Ei oo ollu tietoa😅 kummallakin kerralla veikannut poikaa ja tyttö tullut😅 rakenneultrassa osasivat kummastakin sanoa että aika varmasti tyttö tulossa. Taas poika olo niin varmaan tulee tyttö😅
 
Mulla on tosi samanlainen olo (loputon pahoinvointi, todella valoherkkä ja väsynyt) kuin edellisessä raskaudessa, josta syntyi tyttö. Välillä oon siis pohdiskellut, olisko tässäkin pikkusisko siis matkassa. Mutta muistaakseni olin aika pahoinvoiva ja väsynyt myös poikaa odotellessa, eli liekö tuo kertoo mitään. :Grinning Face:
 
Ei oo ollu tietoa😅 kummallakin kerralla veikannut poikaa ja tyttö tullut😅 rakenneultrassa osasivat kummastakin sanoa että aika varmasti tyttö tulossa. Taas poika olo niin varmaan tulee tyttö😅
Niinhän se kävi että aika vahvasti näyttäisi tälläkin kerralla tyttö olevan tulossa😅🥰
 
Takaisin
Top