Poika vai tyttö oireiden perusteella?

Tanjuska87

Satasella mukana keskusteluissa
Maaliskuiset 2025
Kumpaa veikkaatte oireiden perusteella?
Itse ajattelen, että poika tulossa, kun tekee mieli vain suolaista ja muutenkin on sellainen tunne, että poika tulee. 😊
Saapa nähdä miten käy. 😅
 
En osaa yhtään sanoa, kun tuntuu, että kaikki raskaudet toistaa samaa kaavaa 😂

Oon jokaisesta nähnyt sukupuolesta unen ja tähän mennessä mennyt alitajunnassa oikein, joten odottelen kai, jos näkisin tästäkin jonkun unen 😊

Esikoisen unessa tosin isänä oli Jare Tiihonen, mutta sukupuoli oli silti oikea 😂
 
Tänään tuli jostain syystä vahva olo että poika olisi😅 en tiedä johtuuko vaan siitä että keskusteltiin eilen poikien nimistä. Tytölle on puolisolla ollut jo vuosia nimi päätettynä niin ennen raskautumista oon aina mielessäni nähnyt esikoisen tyttönä😅
 
Mulla on tässä raskaudessa ollut enemmän pahoinvointia ja väsymystä kuin esikoistytöstä. Olisko sitten poika tällä kertaa? Tosin yleensä sanotaan kai että tytöistä olis enemmän pahoinvointia, joten tiedäppä sitten…:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mulla on tässä raskaudessa ollut enemmän pahoinvointia ja väsymystä kuin esikoistytöstä. Olisko sitten poika tällä kertaa? Tosin yleensä sanotaan kai että tytöistä olis enemmän pahoinvointia, joten tiedäppä sitten…:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mulla oli just tälleenpäin: tyttöä odottaessa tosi hyvä vointi, toisin kun poikaa. Nyt taas tähän mennessä tosi hyvä vointi, ei pahaa oloa tms.
 
Mulla on ennestään monta tyttöä ja vain yksi poika, niin näiden oireiden tai oireettomuuksien perusteella sanoisin että poika tulossa. Poika päästi mut _paljon_ helpommalla kuin nämä tytöt, kohdun ulkopuolella se on kyllä toisin päin. :rolling:

Nyt pahoinvointi ja väsymys on hyvin lievää.
 
Ei ole kokemusta aiemmista raskauksista, joten en pysty oireita vertailemaan. Mutta ehkä tuo, että tekee enemmän suolaista mieli kuin makeaa, viittaisi sitten vanhan uskomuksen mukaan poikaan 🤭 Ja itsellä on myös vahva tunne siitä että poika olisi tulossa 🤔
 
Pahoinvointi ollut pahempaa kun esikoisen (pojan) kanssa joten sen puolesta uskomusten mukaan olis sit tyttö, mutta sit taas tekee enempi suolaista mieli mikä taas meinais enempi poikaa 😅 eli 50/50 menee tänkin suhteen, jännä kyllä nähdä kumpi tulee. Jotenkin tuntuu että toinen poika tulee vaikka toivonkin vähän enempi tyttöä 😁
 
Mulla on kokoajan tunne, että tulokas on tyttö. Näenkin vain vaaleanpunaisia vaatteita ym. Enkä todellakaan ole vaaleanpunaisen ystävä, ollut koskaan.
Mutta tyttöolo siis on.
Ennestään on kumpiakin, tyttöjä ja poikia.
Esikoisesta oli tyttö olo, kuten hän onkin, muista lapsista en enää muista, oliko mitään mielikuvaa.
 
En oo varma, uskonko saumoihin arvata vauvan sukupuolta, mutta...
Aiemmissa raskauksissa:
- tytöstä lyhyemmän aikaa pahoinvointia, hirveää yösyömistä
- pojasta matkapahoinvointi jatkui piiitkään
- nyt kovia yönälkäjaksoja, mutta pahoinvointi helpotti selvästi jo rv 8+

- tytöstä rinnat turposivat
- pojasta ei rinnoissa mitään (imetys oli vasta loppunut)
- nyt ihan naurettavan painavat ja kipeät rinnukset

- tytöstä hedelmä- ja salaattihimo, kahvi, suklaa ja pähkinät ei uponneet
-pojasta himosin colaa, karkkia ja mättöruokaa, kahvi, suklaa ja pähkinät ei uponneet
- nyt himona cola, kaalit, vihannekset ja kirpeät hedelmät, kahvi, suklaa ja pähkinät ei kiehdo, mut ei tökikään niin pahasti

- aiemmissa raskauksissa iho ja hiukset ok
- nyt tukka koko ajan liistassa ja naama kukkii

- tytöstä migreenejä, pojasta ei
- nyt parit migreenit

- molemmista kova väsymys
- nyt vielä kovempi ja liikunta tuntuu tositosi raskaalta

- tytöstä selittämätön tyttöolo, pojasta ei oloa lainkaan
- nyt ei mitään oloa.
 
En oo varma, uskonko saumoihin arvata vauvan sukupuolta, mutta...
Aiemmissa raskauksissa:
- tytöstä lyhyemmän aikaa pahoinvointia, hirveää yösyömistä
- pojasta matkapahoinvointi jatkui piiitkään
- nyt kovia yönälkäjaksoja, mutta pahoinvointi helpotti selvästi jo rv 8+

- tytöstä rinnat turposivat
- pojasta ei rinnoissa mitään (imetys oli vasta loppunut)
- nyt ihan naurettavan painavat ja kipeät rinnukset

- tytöstä hedelmä- ja salaattihimo, kahvi, suklaa ja pähkinät ei uponneet
-pojasta himosin colaa, karkkia ja mättöruokaa, kahvi, suklaa ja pähkinät ei uponneet
- nyt himona cola, kaalit, vihannekset ja kirpeät hedelmät, kahvi, suklaa ja pähkinät ei kiehdo, mut ei tökikään niin pahasti

- aiemmissa raskauksissa iho ja hiukset ok
- nyt tukka koko ajan liistassa ja naama kukkii

- tytöstä migreenejä, pojasta ei
- nyt parit migreenit

- molemmista kova väsymys
- nyt vielä kovempi ja liikunta tuntuu tositosi raskaalta

- tytöstä selittämätön tyttöolo, pojasta ei oloa lainkaan
- nyt ei mitään oloa.
Jatkan vielä, muisti palailee pätkittäin!
-tytöstä linea negra napaan asti
-pojasta rintojen alle saakka

-tytöstä maha jotenkin ylempänä, iso ja raskas hengittää
-pojasta maha pienempi, mutta alhaalla, liitoskipuja ja tukivyö ehdoton liikkuessa, mut liikkuminen ihanaa
- nyt kohtu puskee sisuskaluja päin keuhkoja, lantiossa ei tunnu, mut hengästys kävellessäkin

-tytöstä vikalla kolmanneksella vaikea närästys
- pojasta ei yhtään närästystä

- tyttöä odottaessa oma fiilis ulkonäöstä nega, hirveä turvotus ja pöhö
- pojasta kiva ja kompakti maha
- nyt olen ehkä maininnut pöhön, hiusten ja ihon kunnon...
 
Takaisin
Top