Podcasteja ja äänikirjoja

Ulpu

Puuhakas puhuja
Kesäkuiset 2022
Kuuntelen paljon äänikirjoja ja podcasteja. Ne ovat mukava lisä lenkkeillessä taikka ihan vaan siivotessa. Toistaiseksi olen kuunnellut raskausaiheiseen liittyen melko vähän, mutta ensimmäiset suositukset voin jo antaa

Äänikirja:
Irene Naakka - Hullu kuin äidiksi tullut

Podcast:
Emilia ja arjen kemiaa
 
Oon myös kuunnellut tuon Hullu kuin äidiksi tullut, tykkäsin kyllä. Muihin äänikirjoihin tai fyysisiin kirjoihin raskauteen liittyen en oo tutustunu vielä.

Podcasteja tulee kuunneltua melko paljon ja raskaus/vauva-aiheisia ainakin nämä
podcastit:
Hei baby
Äititreffit
Tutin täydeltä
 
Kuuntelin juuri Huono äiti - Tunnustuksia. En oikein syttynyt siitä, ehkä mun huumorintaju ei ihan kohtaa tuon kirjan kertomuksia
 
Aloin kuuntelemaan äänikirjana Inga Röning - Hippiäinen, ainakin näin alkuun vaikuttaa hyvältä.
 
Suosittelen Emmi-Liia Sjöholmin Paperilla toinen - kirjaa, itse oon lukenut kirjana mutta näyttää löytyvän äänikirjanakin. ☺️
 
Podcasteista tulee vielä mieleen mitä ei oo sanottu:
Mamacitas
Nonsense (kaikki jaksot ei oo vauva-aiheisia)
 
Hassua, nyt tammikuussa oon sattumalta valinnut ja lukenut kaksi sellaista romaania, joiden takakansi ei edes paljasta että päähenkilö alkaa kirjan aikana odottaa vauvaa :dummy:
Eli ei varsinaisesti odotusaiheista lukemista, mutta omaan tilanteeseen hämmentävä yhteensattuma että nämä tarttui mukaan kirjastosta

(Enkä nyt tiedä viitsinkö edes mainita kirjoja tässä, koska sit lukija "menettää" yhden yllättävän käänteen)
 
Olen nyt kuunnellut tällä viikolla tuota Hei baby-podcastia (n.10 jaksoa), ja ainakin tällaiselle esikoista odottavalle se on ollut mukavaa kuunneltavaa. Ehkä useamman lapsen saaneena se ei antaisi niin paljoa, en tiedä. Mulla ei ole oikein lähipiirissä äskettäin raskaana olleita, niin on mukava kuunnella tuollaisia odotukseen liittyviä keskusteluita.
 
Takaisin
Top