Plussia!

Oisitteko huolissaan jos oisitte mä? Lauantaina tein testin ja viiva oli siinä haaleampi kun ennen sitä on ollut kontrolliviivaa vahvempi viiva :sad001 digi näytti silloin edelleen 3+ nyt siis rv 6+3 niin voiko olla että hcg arvo on niin suuri että antaa sen takia vähän hailakkaa viivaa? Vai enteileekö keskenmenoa?
Tässä siis kuva lauantain testistä ja vertailuksi perjantain testi:
ImageUploadedByVau Foorumi1514204637.562592.jpgImageUploadedByVau Foorumi1514204647.128692.jpg
 
Niin ja ajattelin tänään vielä tehdä kaksi testiä, yhden laimennetusta pissasta ja yhden ei-laimennetusta
 
Just jostain luin et liian suuri hcg arvo voi antaa laimeamman tuloksen. Laimennetulla virtsalla tulos oli yhtä vahva kuin edelliset.
 
Ja jos olisi km niin ei silti välttämättä radikaalisti laske hcg arvo noin lyhyessä ajassa.
 
Mulla ainaski kesti keskenmenon jälkeen kolme vai neljä viikkoa ennen kun testissä nega. Ja sikiö oli kuollu useita viikkoja aiemmin..Keskenmenon yhteydessä myös neuvottiin että testi ei näytä negaa ellei kaikki raskausmateriaali ole poistunut, joten testeissä ei ole kyllä apua jos esim pientä vuotoa tulee.. 
...kopsasin tänne saman mitä laitoin "keskustelua keskenmenoista" palstalle. Haaleet tai vahvemmat plussat ei oikeestaa kerro yhtään mitään. Ainut poikkeus ns. kemiallinen raskaus, eli testi tehty liian aikasin vaikka sikiö ei kiinnitykkään (mutta tässä tapauksessa keskenmenon oireena menkat) muuten jos testi on näyttäny positiivista, niin se on varmaa, onneksi olkoon :) neuvolaa vaan varailemaan. Ei kannata liiaksee ootella pettymyksiä, jos ne tulee ne on tullakseen, eikä se testeja tekemällä ja miettimällä muutu, päinvastoin aiheuttaa turhaa huolta. :)
 
Mulla ainaski kesti keskenmenon jälkeen kolme vai neljä viikkoa ennen kun testissä nega. Ja sikiö oli kuollu useita viikkoja aiemmin..Keskenmenon yhteydessä myös neuvottiin että testi ei näytä negaa ellei kaikki raskausmateriaali ole poistunut, joten testeissä ei ole kyllä apua jos esim pientä vuotoa tulee.. 
...kopsasin tänne saman mitä laitoin "keskustelua keskenmenoista" palstalle. Haaleet tai vahvemmat plussat ei oikeestaa kerro yhtään mitään. Ainut poikkeus ns. kemiallinen raskaus, eli testi tehty liian aikasin vaikka sikiö ei kiinnitykkään (mutta tässä tapauksessa keskenmenon oireena menkat) muuten jos testi on näyttäny positiivista, niin se on varmaa, onneksi olkoon :) neuvolaa vaan varailemaan. Ei kannata liiaksee ootella pettymyksiä, jos ne tulee ne on tullakseen, eikä se testeja tekemällä ja miettimällä muutu, päinvastoin aiheuttaa turhaa huolta. :)

Joo neuvola on ensi viikolla ja varhaisultra huomenna :) sitten nähdään onko siellä kaikki kunnossa
 
Olin päättänyt, etten tee digiä. Mutta oli pakko... Mua on ahdistanut koko ajan ja en oo uskonut tähän raskauteen niin piti ostaa se digi. Jos nyt uskois. :Heartred miten se voikin valaa luottamusta eri tavalla nähä tuo teksti näytöllä.
IMG_20171227_072505.jpg
Nyt on viikot 5+6, mutta oon laskenut viikot mieluummin alakanttiin. Kyllä se neuvolassa siitä tarkentuu. Hyvin mahdollista, että todelliset viikot on jo 6+2 jopa. Katotaan.

Mutta nyt on levollinen mieli. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on herkkiä testejä jälellä vielä muutama. Pissin aamulla yhden pois kuleksimasta, ja mitä noita oon nyt käyttänyt pois, niin useamman kerran käyny jo niin, että tulee vahva tumma viiva. Kun testi on ollut tehtynä jonkin aikaa niin testiviiva vaaleneekin kontrolliviivaa vaaleammaksi. Eli vissiin niin paljon jo hormonia noin herkälle testille, että alkaa pragaamaan.

Testiviiva silti paksumpi kuin kontrolliviiva.
Nyt on siis itelle todistettu, että näin voi tosiaan käydä. :D
 
Plussasin jo 22/12 mutta en oo ehtinyt tänne aikaisemmin. :)
Silloin 22/12 oli menkat 2 päivää myöhässä ja Heräsin yöllä klo 2 ja oli ihan pakko odottaa 1h ennen kuin menin vessaan (ajattelin että hyvä jos sen 4h tuntia on pidättänyt). No eka otin CB earlyn (oli mennyt vanhaksi syyskuun lopussa) ja plussa pärähti heti niin tein vielä digillä, joka vahvisti. :) Siinä sitten yritin nukahtaa melkein tunnin ajan!
Nyt siis 5+4 ja LA NC:n mukaan 31/8! :) Kolmas lapsi.
 
Yks rt oli vielä pyörimässä laatikon pohjalla, tuhlasin pois kuleksimasta.
Ja tein oivalluksen: kannattaa noudattaa ohjetta ja uittaa liuskaa max 10-15sek pissakupissa. Oon varmuuden vuoksi pitänyt sitä usein pitempään, mutta nyt vasta (!!) hoksasin, että se ei vahvista tulosta vaan todennäköisesti laimentaa sitä. Kaikkea sitä oppii vielä näin myöhäänkin...

Vahva leffaviiva tuli. Tsädääm.
 
Muokattu viimeksi:
Mun piti sit tänään varta vasten hakea rt kaupasta ja ainakin tästä päätellen hcg on noussut vajaassa kahdessa vkossa :D
47d1f048725584bd54ed381295f147db
 
Takaisin
Top