Plussanneet joulukuiset

Millähän tänne sais vähän säpinää, ettei yksinpuhelua tarvi harrastaa:hilarious:

Vieläkös monella on pysynyt harrastukset samana kuin ennen plussausta?
Mulla on salitreenit jäänyt kokonaan nyt pois, kun alkuun oli niin järkyttävä väsymys ja ahdistuneisuus, ettei salille pystynyt, ja sit kun sain itseni sinne raahattua, oli sarja painot niin pienet että meinas mennä jopa tunteisiin:shifty: niin ajattelin sit suosiolla jättää salitreenit keväälle:dance008
Jospa tuota tulis kuitenkin tarpeeksi liikuttua kun käy koiran kans pitkillä lenkeillä, ja 2-3 kertaa viikkoon heppailemassa, vaikkei sitä kai oikein raskaana oleville suositella:bored:
 
Mä en käy muuta kuin koiran kanssa lenkillä ja joogassa. Eipä tässä muuta ehtis harrastaa edes :D Esikoisen aikaan lopetin ratsastuksen jo ennen puoliväliä, kun kohtu alkoi nousemaan lantion suojista niin en halunnut ottaa riskejä.
 
Miulla jäi alkuraskaudessa kaikki liikunta jatkuvan pahoinvoinnin takia, mutta nyt oon taas pystynyt palaamaan vanhoihin harrastuksiin. Käyn salilla pari kertaa viikossa, treeni tosin on paljon kevyempää kun aikaisemmin, sit tulee lenkkeiltyä, pyöräiltyä ja joogattua. Ratsastanut en oo enää alun jälkeen, ja on kyllä nyt jo kova ikävä takas satulaan :oops:Oon touhunnut hevosten kanssa koko ikäni ja kilpaillut aktiivisesti, ja nyt on vähän outo aukko elämässä kun pidän taukoa :grin Mut jääpähän aikaa muuhun enemmän.
 
Mulla jäi salitreenit aluksi hematooman takia pois. Tuossa pari kk sitten rupesin käymään uudestaan, mutta nyt on täytynyt supistusten takia lopettaa taas. Hajottaa päätä, mutta eipä tässä enää montaa kuukautta ole kun sinne pääsee taas :)
 
Sama juttu. Kaikki oon joutunu lopettaa vaikkei sitä aiemminkaan kauheasti kerenny mitään tekemään. Tosi kovat liitoskivut ja supistelut on mulla. Liikunta pahentaa ja myös seksi, seuraavana päivänä melkein sänkypotilas :hilarious:
 
Täällä myös liitoskivut riesana, melkein ilta menee makoillessa jos päivällä käy pidemmän reippaan lenkin:shifty:
 
On se jännä, miten toiset ei edes tiedä mitä liitoskivut tarkoittaa. Niin erilaisia raskaudet on. Yllättäin taas bingo minun kohdalla :grin
 
Sit viä jokainen raskaus on erilainen. Ekassa mulla selkä oli 20 viikosta jo niin kipee et en pistyny imuroimaan. Toisessa vasta vikalla kolmanneksella selkä kipeyty. Liitoskipuja ollu mut siedettäviä molenmissa. Tässä raskaudessa yllättävän hyvin selkä kestänyt ja liitoskivut ollut todella mietoja.
 
Suosittelen liitoskipuihin kokeileen osteopaattia :happy:
 
Mulla edellinen raskaus oli lähes kivuton, loppuviikoille asti kävin pitkiä reippaita lenkkejä, välillä vain kävellessä tuntu pientä vihlontaa.
Mut näin ne vaan oon erilaisia, en kuvitellut että näin kipeenä vois edes olla raskausaikana... :bored:
 
Mulla ei onneks ainakaan vielä oo mitään muuta kuin tää jäätävä pahoinvointi.. Tosin eipä paljon edes lenkkeillä kun viitsi joka puskaan jäädä yrjöömään.

Tsemppiä teille kipujen kans kärvistelijöille :Heartred
 
Täälläkään ei ole onneksi ollut liitoskipuja.

Multa jäi liikunta (=jooga) alkuraskaudessa pahoinvoinnin takia kokonaan, nyt olen taas onneksi pystynyt käymään :happy:
 
Mulla on nyt yksi kerta raskausajan pilatesta käytynä. Hyvä että ilmottauduin. Ennakkoluuloista huolimatta pystyin olemaan lattialla ja jopa kontillaan. Vaikka vaan vähän hengiteltiin ja liikuteltiin raajoja kummenen senttiä suuntaansa niin kyllä polte tuntu. Ja ei rasittunut tai hengästynyt liikaa.
 
Paljon onnea kaikille joulukuisille! Tsemppiä niille, jotka vielä tammikuulle odottelevat.

Ajattelin, jos tänne joku kurkkaa Salaisten ulkopuolelta. :)
 
Takaisin
Top