Plussa!!

Kiitos ja samoin onnea! 🥰 Mulla on ihan epätodellinen olo. Olin jo vähän heittänyt kirveen kaivoon, kun plussaa ei näkynyt. Nyt sit vähän pelottaa, onko raskaus normaali kun plussa tuli verrattain myöhään. 🫣 Onneksi hoitoalkuisena saan alkuraskauden ultran automaattisesti.
 
Parempi plussa myöhään kuin ei milloinkaan!😃❤️ Voi että, itsekin aattelin mennä yksityiselle varhaisultraan.
 
Totta! Eikä kun nyt maltan järjellä ajatella, plussa edes tullut myöhässä. Olin vain odottanut sitä aiemmin. Varmaan kun moni kuitenkin plussaa aiemmassa vaiheessa. Mut eihän testitkään lupaa varmaa plussaa ennen kun menkkojen odotettuna alkamispäivänä, vaikka ois raskaana.
 
Totta! Eikä kun nyt maltan järjellä ajatella, plussa edes tullut myöhässä. Olin vain odottanut sitä aiemmin. Varmaan kun moni kuitenkin plussaa aiemmassa vaiheessa. Mut eihän testitkään lupaa varmaa plussaa ennen kun menkkojen odotettuna alkamispäivänä, vaikka ois raskaana.

Voin sinua lohduttaa, sain itse plussan, kun menkat oli 4 päivää myöhässä ☺️ Kaikki on mahdollista!
 
Mulle tuli eilen plussa päiväpissasta. Jotenkin oli sellainen olo että pitää vaan testata vaikka toisaalta mietin ettei se nyt vielä näkyisi. 🙈

Ya 1/23 ja edellisiä raskauksia "saanut" odotella lähemmäs vuoden, niin yllättävän nopeasti nyt tärppäsi vaikka ikää tullut reilusti lisää viime raskauden jälkeen. Toivotaan vaan että kaikki sujuisi hyvin ❤️
 
Voin sinua lohduttaa, sain itse plussan, kun menkat oli 4 päivää myöhässä ☺️ Kaikki on mahdollista!

Kiitos viestistäsi! 🥰 Tulipa sulle plussa myöhään. Onko ovulaatiopäivä tiedossa? Siis jos plussa tuli niin myöhään, onkohan oviskin ollut myöhemmin. Tää raskaus on hoitoalkuinen niin ei tarvi arvailla ovispäiviä.
 
Mulle tuli eilen plussa päiväpissasta. Jotenkin oli sellainen olo että pitää vaan testata vaikka toisaalta mietin ettei se nyt vielä näkyisi. 🙈

Ya 1/23 ja edellisiä raskauksia "saanut" odotella lähemmäs vuoden, niin yllättävän nopeasti nyt tärppäsi vaikka ikää tullut reilusti lisää viime raskauden jälkeen. Toivotaan vaan että kaikki sujuisi hyvin ❤️

Ihanaa, onnea! 🥰
 
Kiitos viestistäsi! 🥰 Tulipa sulle plussa myöhään. Onko ovulaatiopäivä tiedossa? Siis jos plussa tuli niin myöhään, onkohan oviskin ollut myöhemmin. Tää raskaus on hoitoalkuinen niin ei tarvi arvailla ovispäiviä.

Tällöin en tikittanut, mutta muuten aina ollut kierron puolessa välissä ovulaatio. Joten varmasti en pysty sanomaan, että milloin ovulaatio olisi ollut. Tein myös testit rfsu:llä, olen nyt myöhemmin oppinut, että nämä testit ovat aika huonoja. Se voi olla syy myöhäiseen plussaan
 
Moikka, menkat viikon myöhässä ja oon tehnyt pitkin viikkoa muutaman testin, mutta yhdestä kemiallisesta kokemus niin oon vähän neuroottinen 😇 meidän esikoinen täyttää kuukauden päästä vuoden, häntä yritettiin puoli vuotta ja nyt tärppäs ekalla kierroksella, mistä oon jopa vähän shokissa. Ovuloin varmaan kp 20 tai 21, joten ei oo varmuutta viikoista..
 

Liitteet

  • IMG_20230513_060418.jpg
    IMG_20230513_060418.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 15
Takaisin
Top