Taittaralla
Satasella mukana keskusteluissa
Oisko jo muita plussanneita? Tein eilen testin ja sehän oli plussa! En voi uskoa tätä. Alettiin yrittämään 2019 ja nyt vihdoin plussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Totta! Eikä kun nyt maltan järjellä ajatella, plussa edes tullut myöhässä. Olin vain odottanut sitä aiemmin. Varmaan kun moni kuitenkin plussaa aiemmassa vaiheessa. Mut eihän testitkään lupaa varmaa plussaa ennen kun menkkojen odotettuna alkamispäivänä, vaikka ois raskaana.
Voin sinua lohduttaa, sain itse plussan, kun menkat oli 4 päivää myöhässä Kaikki on mahdollista!
Mulle tuli eilen plussa päiväpissasta. Jotenkin oli sellainen olo että pitää vaan testata vaikka toisaalta mietin ettei se nyt vielä näkyisi.
Ya 1/23 ja edellisiä raskauksia "saanut" odotella lähemmäs vuoden, niin yllättävän nopeasti nyt tärppäsi vaikka ikää tullut reilusti lisää viime raskauden jälkeen. Toivotaan vaan että kaikki sujuisi hyvin
Kiitos viestistäsi! Tulipa sulle plussa myöhään. Onko ovulaatiopäivä tiedossa? Siis jos plussa tuli niin myöhään, onkohan oviskin ollut myöhemmin. Tää raskaus on hoitoalkuinen niin ei tarvi arvailla ovispäiviä.