Plussa vai ei?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Pakko kommentoida, ett√§ ei nuo digitk√§√§n aina kaikkea tied√§. ūüĎÄ

Viime raskaudessa sain rfsu testaa varhain testiin ja clearbluen earlyyn haaleat haamut.
View attachment 113984

Sitten päätin rohkeasti samaan pissan kastaa vielä digin, mutta se näytti ei raskaana.
Jotenkin en halunnut uskoa sit√§ joten samaan pissan kastoin viel√§ toisen digin ūüėÖ (ja ihan yht√§ kauan niit√§ ohjeen mukaan siell√§ dippasin) ja siihen tulikin raskaana. (Ja olin siis raskaana.)

Avasin sitten ne digit vaikka niitä viivoja ei kai saisikaan alkaa tulkitsemaan, mutta laitan niistäkin kuvan.
View attachment 113986

Oho! Hyv√§ tiet√§√§ ett√§ digitkin erehtyy. Ja viel√§ samasta pissasta eri tulokset. Kiitos tiedosta. ūüėä

Kosmoskukka

Sanavalmis juttuseppä
Syyskuiset 2021
Tänään pc mielestäni vähän vahvistunut, mutta aika harmaalle näyttää edelleen.

Liitteet

• 8F03CE56-FC3E-4C7D-905D-96BBC1BDE3B6.jpeg
    8F03CE56-FC3E-4C7D-905D-96BBC1BDE3B6.jpeg
    109.6 KB · Katsottu: 24

Kosmoskukka

Sanavalmis juttuseppä
Syyskuiset 2021
Tärkeä viivasi on "harmaanpunainen".... mutta näkyy mun mielestäni varsin selkeänä.
Punastukoon se siis punaisemmaksi :folded:
Kiitos kun jaksoit kommentoida.ūüôā En oikein usko omia silmi√§ ja pakko t√§√§lt√§ kysell√§ vahvistusta. Ehk√§ huomenna voisi my√∂s miehelle kertomista jo harkita.

Aaltokukka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Helmikuiset 2023
Kiitos kun jaksoit kommentoida.ūüôā En oikein usko omia silmi√§ ja pakko t√§√§lt√§ kysell√§ vahvistusta. Ehk√§ huomenna voisi my√∂s miehelle kertomista jo harkita.

Muistan niin elävänä ne toiveikkaan tuijottamisen epäuskoiset pitkät minuutit...oikeasti se ei ollut kivaa.

Vahvistusta tarvitaan jokainen vuorollamme. Onneksi sitä on täällä helppo lähettää, löytää ja saada :Hibiscus:

Kosmoskukka

Sanavalmis juttuseppä
Syyskuiset 2021
Mun eka selvä plussa tällä testillä oli myös aika harmaa. Seuravana päivänä oli jo selkeesti punertava (jolloin digi oli 1-2, aiemmin en testannut).

Onnea!
Kiitos! Ensimm√§inen onnittelu.‚ėļÔłŹ
Olen minä itsekin siis tällä testillä plussannut aiemmissa, mutta silti aina sama epäusko. Pahemmanlaatuinen pessimismi kai vaivaa.
Digi olisi kyllä kova sana ollut huomisaamulle.