Plussa vai ei?

Okei! Kiitos vastauksista. Noista on ollut vaan kiva seurata jos sattuu saman ikäsiä lapsia olemaan ja samalla ikäerolla tulemaan☺️ Ajattelin että olis ollu jossain statuksessa joku paikka mihin voi ite kirjottaa ton🙈 Ihan ummikkona täällä
Siitä allekirjoituskohdasta voi toki itse lisätä oman viestin alle jonkun merkinnän, esim emojin ja päivämäärän tai tekstin esikoinen ja päivämäärä, joillain on sellaisia! Esim mulla tuo hoitohistoria.

Okei! Kiitos vastauksista. Noista on ollut vaan kiva seurata jos sattuu saman ikäsiä lapsia olemaan ja samalla ikäerolla tulemaan☺️ Ajattelin että olis ollu jossain statuksessa joku paikka mihin voi ite kirjottaa ton🙈 Ihan ummikkona täällä
Pystyt muokkaamaan itsellesi käyttäjätili > allekirjoitus tekstiä, joka näkyy joka viestisi alla. Monet ovat sinne kirjoittaneet olemassa olevista lapsistaan ja historiastaan.

Onko @Poppana86 testaillut uudelleen?

Mä tein nyt aamuisen testin. Dpo10
Ehkä se aavistuksen on eilisestä vahvistunut, sokeeksi tulee näitä tuijotellessa kyllä.

Liitteet

• IMG_0040.jpeg
    IMG_0040.jpeg
    935.7 KB · Katsottu: 71
(Ikäänkuin en olisi joka päivä testannut tiistain haamu/plussan jälkeen) ja vertaillut edellisiä.🫠

Olen verrannut aina toissa päiväiseen testiin. Aina on kuitenkin joku asia jota miettiä, eli onko tarpeeksi vahva...dpo 14. Hitaasti on tummunut nimittäin, mutta tummunut on. Löytyykö mielipiteitä, otetaan vastaan. 🤔

Siksi mietityttää koska apteekin ultra early, onko ne noin hailakoita aina. Tuntuu että pitäisi olla tasavahvat nyt kun odotettu menkkapäivä. Ja alla sitten luotettu pc.

Liitteet

• IMG_20260711_054512.jpg
    IMG_20260711_054512.jpg
    627 KB · Katsottu: 85
(Ikäänkuin en olisi joka päivä testannut tiistain haamu/plussan jälkeen) ja vertaillut edellisiä.🫠

Olen verrannut aina toissa päiväiseen testiin. Aina on kuitenkin joku asia jota miettiä, eli onko tarpeeksi vahva...dpo 14. Hitaasti on tummunut nimittäin, mutta tummunut on. Löytyykö mielipiteitä, otetaan vastaan. 🤔

Siksi mietityttää koska apteekin ultra early, onko ne noin hailakoita aina. Tuntuu että pitäisi olla tasavahvat nyt kun odotettu menkkapäivä. Ja alla sitten luotettu pc.
Itse en saanut edes pari päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen lähellekään tasavahvoja viivoja, vaikka ekan haamulaisen sain jo olikohan 4pv ennen menkkojen oletettua alkamispäivää 🫣😅 Digiin sain toki silloin onneksi sen raskaana 2-3 viikkoa vaikka esim pc oli melko haalea. Vahvistui kyllä, mutta ei mitenkään hurjasti. Siihen lopetin testailun ja vauva nyt 5,5kk 🥹

Toki tiedän, että stressaa, mutta niin kauan, kun viivat ei ainakaan haalistu kaikki on hyvin ja olet raskaana! 🥰 Ja näissä testeissä niin moni asia voi vaikuttaa, että ei pysty kuitenkaan hcg nousua todentaa muuten kuin, että sitä on. 😊

Tsemppiä kovasti ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! 💕

Itse en saanut edes pari päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen lähellekään tasavahvoja viivoja, vaikka ekan haamulaisen sain jo olikohan 4pv ennen menkkojen oletettua alkamispäivää 🫣😅 Digiin sain toki silloin onneksi sen raskaana 2-3 viikkoa vaikka esim pc oli melko haalea. Vahvistui kyllä, mutta ei mitenkään hurjasti. Siihen lopetin testailun ja vauva nyt 5,5kk 🥹

Toki tiedän, että stressaa, mutta niin kauan, kun viivat ei ainakaan haalistu kaikki on hyvin ja olet raskaana! 🥰 Ja näissä testeissä niin moni asia voi vaikuttaa, että ei pysty kuitenkaan hcg nousua todentaa muuten kuin, että sitä on. 😊

Tsemppiä kovasti ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! 💕
Kiitos tsempin jakamisesta. 💖Niin kauan ollaan raskaana kunnes menkat alkaa.

Toivon pääseväni loppuun asti, mutta toivon myös kaikille täällä sitä plussaa ja vauvaa❤️

Kyllä tää musta melko hyvälle näyttää❤️, tosin noista testeistä ei itsellä mitään kokemusta ole.

Laitan tähän vielä oman rivin. Ylhäältä alkaes dpo9 tän aamuiseen dpo11
On se ainakin aavistuksen vahvistunut🥰

Liitteet

• IMG_0078.jpeg
    IMG_0078.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 99
Ei oo täällä vielä kuukautisia näkyny ja tänään piti testata aamulla. En vaan ollu testiä valmiiks ostanu ja mies unohti tuua.😅 Kahen vaiheilla että ostanko samalla kun käyn kaupassa tänään lasten kanssa vai kattelenko nyt vaan rauhassa jos ne kuukautiset kuitenkin alkais lähipäivinä.🙈 Ristiriitaset fiilikset on kyllä.

Ei oo täällä vielä kuukautisia näkyny ja tänään piti testata aamulla. En vaan ollu testiä valmiiks ostanu ja mies unohti tuua.😅 Kahen vaiheilla että ostanko samalla kun käyn kaupassa tänään lasten kanssa vai kattelenko nyt vaan rauhassa jos ne kuukautiset kuitenkin alkais lähipäivinä.🙈 Ristiriitaset fiilikset on kyllä.
Kerro sit mitä näyttää jos päätät testata? Ihailen sinnikkyyttä olla testaamatta😁

Kerro sit mitä näyttää jos päätät testata? Ihailen sinnikkyyttä olla testaamatta😁
Mä ilmottelen joo☺️ Onnea sinne plussista! Varmasti olisin testannu jos olis ollu testejä kaapissa🙈 Välillä ollu kyllä hirveen malttamaton olo ja tehny kovasti mieli testataki. Tänään tulee pitemmältä matkalta yökyläilijä meille muutamaks yöks ja se varmasti osais epäillä jotain kun mä oon tosi huono piilottelemaan mitään niin ehkä parempi olla tietämättä jos se plussa siellä oliskin. En haluis että puol sukuu tietäis asiasta ennenku itekään oltais asiaa sulateltu.😂 Vaikka aktiivinen yritys ei oo meillä päällä niin vauvakuume on kyllä ollu aika isostikin läsnä välillä ja kuukautisten alkaminen on aina haikeeta.🥺 Saas nähä kuinka nyt käy.

Takaisin