PK-seutulaisia?

SannaKoo

Sanavalmis juttuseppä
Hei ihanaiset naiset!

Onkohan täällä pääkaupunkiseudun asukkaita? Musta ois huippua, jos voisi treffailla tossa vaikka kesän aikana ja syksyllä ihan livenä teitä muita joulukuulaisia! Musta tuntuu, että vertaistuki teidän suunnalta olis parasta, mitä voi olla :)

Itse asustelen Espoossa, Ymmerstassa. Niin, ja ikää on 23, mutta en mä jotenkin koe, että se on tässä asiassa se niin ratkaiseva tekijä :)
 
Mäkin nyt vielä tänne ilmoittadun!! Olen siis Helsingistä ja 27-vuotias. [:)]
 
 
 
Täällä yks espoolainen lisää :)
Kesällä täytän 20 ja mies on 22, varmaanki porukan nuorimmat ollaan.. :D
 
Minä kans, jos otetaan mukaan.

Olen 32-vuotias ensisynnyttäjä Helsingistä. Olen jo kovasti kaivannut samanhenkistä kahviseuraa, vaikka kahvi ei kyllä enää maistukkaan [:'(] mut jätski kyllä maistuis [:D]
 
Hoopoli, kävin itse tuossa just eilen kiertelemässä keskustassa, mut eipä sieltä juur mitään löytynyt... Vero Modan Kampin liikkeessä on isohko nurkkaus mammavaatteita, nimellä Mommalicious! Siellä en nyt käynyt, mutta alkuraskaudesta ohikävellessäni tsuumailin, että ovat jopa vielä halvempia kuin henkkamaukassa. Tosin jostain syystä suurin osa VM:n tuotteista ei sit oo ihan sitä, mitä mä päälleni laitan... :D

Havaitsin myös, että oli ihan hiton vaikeaa löytää mamma-farkkuja täyspitkinä! Yhden mallin Kämpin henkkamaukasta löysin, mutta ne oli sellaset tosi hailakan-vaalean-siniset, ettei mua miellyttäneet. Farkuissa mulla nimenomaan olis nyt se tarve, et pitää olla joko joustovyötärö tai sit masu-tuki, kangashousut ei oo vielä onneks puristaneet!
 
Heips!!
 
Täällä on myös yksi pk-seutulainen tuleva mamma.. [:D] Helsingissä asustan ja ikää on 30v. Ja esikoista odotellaan.
 
Kaffe tai jätski vois maistua mullekin hyvässä seurassa, jos huolitte mukaan tammikuulaisen [:)]
 
 
 
Moikka moi!!!!!

Ihana kun täällä on niinkin moni pääkaupunkiseudulta...ois todellakin kiva nähdä teitä muita samoilla viikoilla olevia. Mulla ei ole montaakaan ystävää jolla olisi lapsia tai tulossa lapsia..tai edes lapsia harkinnassa. Tuntuu, ettei ystäväni jaksa enää kuunnella höpötyksiäni raskaudesta [:D] Ja kuitenkin mä jaksaisin höpöttää asiasta vaikka kuinka paljon...

Nyt vaan tulevat äipät tapaamista järjestämään, aina on mukava saada uusia tuttavuuksia ja miksei ystäviäkin.

Ihanaa odotusta kaikille!!!!
 
Noniin, otetaanpa nyt ihan asia hoidettavaksi.

Kuinka teille kävis esimerkiksi tuolla juhannusviikolla, ti 16. tai ke 17. päivä?

Esimerkiks joskus neljän kulmilla, vaikka keskustassa? Voidaan alkaa totutella mamma-meininkiin, ja nähdä Sanomatalon Waynes Coffeessa, jossa on usein vankkuri-tapaamisia, eli paljon äitejä ja lapsia! Sinne voidaan ottaa asemapaikka mekin, ja ens vuonna päästäänkin jo itse vaunuinemme valloittamaan pöytiä!

Ja tammimamma, miksipä et olisi tervetullut mukaan! [:)]
 
Moi,
minäkin tulisin mielelläni mukaan, mutta tottakai mun pitää olla työmatkalla just tuolloin 16.-17.6.
Olen Vantaalta, ikää 35 ja esikoista odotetaan syntyväksi marraskuun viimeinen päivä (tosin ultrannut lääkäri oli sitä mieltä, että h-hetki taitaa ajoittua joulukuun alkuun).
 
YES!
Tätä mä olen kaivannut! Aktiivisia ja reippaita naisia, jotka pääsee juoruaan jätskin merkeissä [:D] (reippaudesta ei kyllä aina ole tietoakaan, kun meinaa tuo uni tulla silmään, jos vaaka-asentoon erehtyy)

Mulle käy silloin 17.6., mutta jos jollakin olis aikaa tulla moikkaamaan jo vaikka ens viikolla esim ti 9.6. tai ke 10.6. niin minä oisin valmis ainakin treffaamaan. Voin toki tulla seuraavallakin viikolla, sillä mukava juttuseura kelpaa aina [:)]

Joskus vois lähtä vaikka porukalla katteleen niitä mammavaatteitakin, jos jollain on hyviä liikkeitä tiedossa. Itse ostin H&M:ltä parit kesähousut, mutta syksyksi haluisin kyllä kans kunnon mammafarkut ja sellaisiin en ole vielä törmännyt.

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!

P.S. Mulle on tullu kauhee tarve hemmotella itseeni, niin voitais vaikka järkätä sit jotkut mammojen hemmotteluilta [:)]
 
Taku, tuskin saadaan toisiamme hermostumaan ekalla kertaa niin pahasti, etteikö toistekin treffailtais! :))

Sovitaaanko siis tapaaminen 17.6. klo 16-> Helsingissä, Sanomatalon alakerran Waynesissä?

Jee, huippua!! Ja mammavaaterundikin kuulostaa loistokkaalta!
 
Ihanaa!!!!

Mä ainakin saavun mieluusti paikalle 17.6....

Ihanaa päästä höpisemään toisten samanmoisten kanssa...ja yhteisistä asioista...siistii[:D]

Nähdäänpä siis silloin!!
 
Mulla on valitettavasti töitä 17.6 iltavuoro, joten seuraavaan kertaan sitten... voisin ehdotella jo alustavasti seuraavaksi tapaamispäiväksi vaikka 25.6 tai 26.6? Mut pitäkää te hauskaa jotka paikalle pääsette, tosi kiva ois kyllä päästä mammaileen muiden samassa tilanteessa olevien kanssa [;)]
 
No voihan, mulla sit on taas tuolloin 25.-26. iltavuoroja, mut näin tää menee. Toivottavasti sillekin päivälle löytyy seuraa!

Me nyt ainakin terhituulin kanssa treffataan ens viikolla, et jos on muita innokkaita, niin mukaan vaan! :)
 
Höh, sähläsin jotain kirjautumiseni kanssa, ja nyt en enää pääse Takuna sisään. Eli olen nyt sitten Rita.

On varmaan mahdotonta löytää kaikille sopivaa aikaa, joten tavatkaa te, jotka vain paikalle pääsette, silloin 17.6. Mutta varmaan kannattaa sopia jo nyt hyvissä ajoin seuraava aika, niin mahdollisimman moni pääsis paikalle. Mulle käy kyllä 25. tai 26.6., mutta mites muut? Vai laitetaanko suosiolla vähän myöhemmäksi?
 
Heippa kaikille,
 
minäkin liityn mukaan porukkaan. Mukava kun tämmöinen foorumi on olemassa. :)
 
Olen 25-vuotias, asustelen Helsingissä ja odotellaan miehemme kanssa esikoista syntyväksi joulukuun puolessa välissä. Tällä hetkellä elämän täyttää opiskelu ja silloin tällöin myös keikkatyö.
 
Voisin myös mieluisasti tulla mukaan 17.6 tapaamiseen! Näkemisiin!
 
Voisi olla ihan hyvä sittenkin tosiaan siirtää sitä seuraavaa aikaa suosiolla eteenpäin... jos siihen ei kovin moni kerta pääse. Katsokaa nyt miten eka treffaaminen sujuu [;)] Heitelkää ehdotuksia sitten [:D]
 
Huoh, täällä yövuorolainen laskee tunteja että pääsis nukkumaan...enää 4 tuntia [X(]
 
Helou!
 
Mäkin ilmoittaudun mukaan! Tapaaminen on loistava idea, kun ei ole muita odottavia lähipiirissä ja olisi kiva höpötellä näistä jutuista kuitenkin. Itseasiassa en varsinaisesti enää asu pk-seudulla, vaan Järvenpäässä, mutta käyn töissä Helsingissä ja olen siellä asunut yli 22 vuotta, joten minut varmaan päästetään mukaan? :)
 
Valitettavasti mulla on toi juhannuksen alusviikko ihan täyteen ahdettu, joten sillon en kyllä ehi tapaamiseen, mutta jos myöhemmäksi järjestyy toinen niin mielellään tulisin!
 
Takaisin
Top