Pk-seudun miittiketju

Mangusti_

Piirimestaruustason postaaja
Maaliskuun äidit 2019
Tuolla varhaisultrapuolella oli pohdintaa tapaamisen järkkäämisestä pk-seudulle, aattelin siis pystyttää oman ketjun tätä varten. :)

Omat tapaamishalut ehkä riippuu vielä 29.2. ultran tuloksista - jos sykkeet näkyy ja kaikki ok, niin tapaamisuskalluskin kasvaa!

Mä en maaliskuussa pääse omien ja miehen reissujen vuoksi, mutta sitten myöhemmin keväällä kiinnostaa. 😊

Loistava ketju! Ehdottaisin ekaa tapaamista asap, vaikka ens tai seuraavalla viikolla. Joku aika ja paikka ja tulee ketkä pääsee. Aika vois varmaan olla vaikka ke 6.3 klo 17?!

Loistava ketju! Ehdottaisin ekaa tapaamista asap, vaikka ens tai seuraavalla viikolla. Joku aika ja paikka ja tulee ketkä pääsee. Aika vois varmaan olla vaikka ke 6.3 klo 17?!
Pienellä varauksella mukana!

Mä oon kanssa reissussa tuolloin (tai 5-12.3), mutta lähtökohtaisesti kiinnostaa ☺️ Mies on kyllä niin pitkiä päiviä töissä, että voi olla vaikea löytää aikaa ainakaan arkena. Ellen sitten tuu esikoisen kanssa 😅

Mulle sopii kans pienellä varauksella. Oon varannut NIPT-testin juurikin tuolle päivälle yksityiselle keskustaan, ja voisin jäädä siitä suoraan tapaamiseen. Mutta hyvin sopii myös myöhemmät ajankohdat, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan ☺️

Mulla on eka neuvola just tuolloin iltapäivällä, mutta seuraavassa tapaamisessa mukana 😊

Mulla varhaisultra 12.3 niin, jos siellä kaikki kunnossa niin ehdottomasti seuraavassa miitissä mukana!🤩

Sorry tulee näin myöhään mut mä en kykene tänään mihinkä. Maannut koko päivän peiton alla, sairaan huono olo. Joskus toiste sit toivottavasti.

Ehdotan keskiviikko 10.4 n.klo 17, tykätkää tästä jotka voisitte päästä paikalle, niin laitan paikka ehdotuksen yv.

Hei, näittekö viimeksi jollakin porukalla?😇 mietin pitäisikö yrittää sopia taas joku aika, jos vaikka itsekin pääsisi mukaan?🙈

Joo se vähän jäi. Mäkin mielelläni tulen jos aika vaan sopii 😊

Takaisin