Pitkästä hoitokaavasta lyhyeen?

Raitapaitanen

Oman äänensä löytänyt
Onko muilla käynyt näin päin, että ensin tehty hoidot pitkällä kaavalla ja sitten siirrytty lyhyeen? Me siirrytään nyt julkiselta yksityiselle, julkisella tehty kaksi ivf hoitoa pitkällä kaavalla ja nyt yksityisellä tehdään lyhyellä kaavalla.

Olen saanut sen käsityksen, että pitkä kaava olisi ns. viimeinen vaihtoehto niin tuntuu jotenkin nurinkuriselta.

Onko kenelläkään epäonnistuneiden pitkien hoitojen jälkeen onnistanutkin lyhyellä kaavalla?

Täällä!

Eka IVF julkisella tehtiin pitkällä kaavalla. Folleja kasvoi hyvin (16 kpl) mutta keräyksessä saatiin vain 4 solua joista 3 kypsää. 2 alkiota saatiin, tuoresiirto ja pas. Tuoresiirron jälkeen kehittyi vakava hyperstimulaatio ja olin viikon sairaalassa.

Totesivat että kaikille ei pitkä kaava sovi ja siirryttiin lyhyeeseen. Tokassa keräyksessä saatiin 9 kypsää solua josta saatiin 4 alkiota. Kolmannessa keräyksessä saatiin 8 kypsää solua ja siitä tuli 5 alkiota.

Kaksi lastamme ovat syntyneet lyhyen kaavan alkioista (esikoinen viides siirto ja kuopus kolmas siirto). Vielä on kolme alkiota pakkasessa ja toive kolmannesta lapsesta.

Ikää muistaakseni mulla oli ekassa keräyksessä 30v, tokassa 31v ja kolmannessa 34v.

Takaisin