Pistelyä oikealla alavatsassa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Raskaus toiveena ja tällä vkolla teen testin, jos ei menkat ala. Viim menkat oli elokuun kymmenes ja siitä pari vkoa ois hedelmöittyminen tapahtunut (jos toiveet toteutuu). Tällä vkolla tosiaan menkkojen kuuluis alkaa, mut katotaan, odottavan aika vain on hyvin pitkä! Vauva ja raskaus yötäpäivää ajatuksis ja tänään tunsin yhtäkkiä pistelyä oikealla puolella alavatsas, aamul herätessä ei ollut ja vatsakin toiminut normaalisti aamun aikana niin ei mitään "kakkahuolia" ainakaan!:) Yhtäkkiä vain alkoi sellanen pistävä tunne ja jos painaa niin jonkin verran koskeekin. Tiedostan sen, kun paljon miettii niin voi tuntea vaikka ja mitä omas kehos. Testinkin haluisin jo tehä mut pakko kai sitäkin on viel odotettava. Te, joilla pistelystä kokemusta niin ootteko ollut raskaana vai oliko jotain muuta? Ootteko tuntenut raskauden alussa kiinnittymisen vai voiko sitä tuntea? Kiitos jo etukäteen! Ensikertalaisena on vain kysyttävä!:)

Heips!

Itse tunsin raskauden ennen plussausta. Olen tosi herkkä ja tunnen kroppani hyvin. Olin täysin varma asiasta. Kuumotti, unet olivat sekavia, mahaa kipristeli.. Ja lisäksi oli erittäin vahva tunne siitä että nyt on tärpännyt.. Jotain siellä mahassa on. Olin erittäin varovainen ajatuksieni kanssa.. Tein testin liian aikaisin ja miinusta näytti. Se tuntui pahalta vaikka tiesin että liian aikaisessa olin. Sitten päätin vain odottaa ja odottaa.. Kauheaa se oli, tunteet olivat pinnassa yötäpäivää.. kunnes koitti se päivä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.. ja ostin testin.. kaksi viivaa tuli :-) Pidä pää kylmänä! älä anna ajatusten juosta liikaa! Yritä saada päivät kulumaan nopeammin! Toivotaan parasta, onnea matkaan! :-)

Itsellä olisi viikonloppuna pitänyt alkaa kuukautiset, eipä ole alkanut. Noin 2 viikon ajan ollut "outo tunne" vatsassa. Pistelee, painon tunnetta.. vähän kuin kuukautiskipuja, mutta hieman erilaisia. Rinnat kipeät.. väsyttänyt melkein koko 2 viikon ajan ihan tautisesti. Olen nukkunut päiväuniakin. Hieman ollut jonkunasteista pahoinvointia.. Tein eilen raskaustestin, näytti miinusta.. Nyt ajattelin odotella vielä muutaman päivän, että teen toisen testin.

Itsellä oli pistelyä oikealla alavatsassa ennen raskaustestin tekemistä.. Jo itseasiassa varmaan n. viikko ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Sellaista ei ole ollut missään muussa kuussa, niin aavistukset raskaudesta heräsi juuri siitä..
Mitä netistä olen etsiskellyt, niin ilmeisesti se puoli munasarjoista, josta munasolu siinä kuussa irtoaa voi kipuilla.. Periaatteessa voi kai kipuilla sellasestakin kierrosta mistä ei hedelmöity, mutta itse en ainankaan ennen hedelmöittymistä ollut tälläistä koskaan tuntenut.

Samainen pistely jatkui positiivisen testinkin jälkeen muutaman viikon aika jatkuvana.. Sen jälkeen harvemmin, mutta silloin tällöin kuitenkin. Nyt Rv 12 ja nyt se pistely alkaa loppumaan..

Toivottavasti sullakin merkki raskaudesta :)

Toivotaan :) eilen säikähdin illalla ku tuli iha aavistus verta ja jotai eritettä.. varmaan kiinnittymisvaihe? hope so :D itsekin oon aika paljon netistä katellu..

mulla on kans ollu pistelyä alavatsassa silloin tällöin ja Rv on vasta 7+4.. aikasemmilla raskauksilla tunsin että nyt olen raskaana, mutta en tällä kertaa. se tuli aivan yllätyksenä, mutta iloisena semmoisena :) mut toivottavasti näyttää plussaa :)

Kirjoitin tuon ihan ekan viestin. Joo huonolta näyttää :( Menkkoja ei kuulu eikä näy ja raskaustesti näytti negatiivista! :'( Kyllä olikin kurja fiilis ja itkuhan siinä pääs. Tiedän kyllä, että ihan normaalia kun ei ekalla tärppää mut pettymys silti suuri. Nyt vaan odottelemaan menkkoja. Lopetin pillerit heinäkuussa ja elokuus menkat tuli ihan oikeella viikolla tai no pari päivää myöhäs mut kuiteski. Toivon, että syy negatiiviseen ois testin liian aikainen tekeminen, mut turhaa sitä itseä yrittää huijata. Nytkö sit pitää vaa odottaa menkkoja vai mitähän sitä pitäis tehä? Jos pillereitten takia kierto sekasin niin ei varmaankaan kovin hyvä todennäkösyys tulla raskaaksi (?) Vauvamasua odotellen <3

Itsellä kuukautiset reilun viikon myöhässä.. tein viime viikolla alkuviikosta testin: nega.. tein lauantaina toisen: nega sekin.. nyt huomenna ajattelin käydä tekemässä testin terveyskeskuksessa ja varata samalla labra-ajan.

-3 ja 5 viestin kirjoittaja :)

no mulla ei tuollaista nipeistelyä ollut mutta mullakin menkat oli lähes kaksi viikoa myöhässä ennenkuin plussaa testi näytti. ultrassa sitten selvisikin että oli kaksi viikkoa  pienempi asukki kuin piti kuukautisista laskettuna olla. Mä olin lopettanut pillerit noin 6kk aijemmin ja kierto oli silloin vaihteleva.  jotta varsinkin pillerien lopettamisen jälkeen ei kannata hätääntyä jos ei heti näytä plussaa, vaikka lääkärille minäkin olisin mennyt jos tuolloin kahden viikon jälkeen ei olisi plussaa näyttänyt ja menkat olisivat puuttuneet. Mulla menossa nyt rv 28+3  jotta voimia ja onnea teille...

Menkat päälle 3 viikkoa myöhässä.. testi näytti aamulla taas negatiivista :) 2pv ollu kipua vasemmalla alavatsassa, yöllä tosi voimakasta :(

Täällä kanssa tuntunut aamuyöstä & aamulla pistelyä , kihelmöintiä oikealla puolella alavatsalla. Äreämpi olo ollut heti aamusta, hikoilua jne. Ihan kuin menkkojen alkamis oireita, mutta kuukautiskierton puolivälissä ollaan. Vauva haaveena.. ei yrittämällä yritetä, mutta yhdessä päätetty että uusi perheen jäsen saa tulla, jos on tullakseen. Uusia tuntemuksia.....

Voi olla että kyseessä oli ovulaatio moikka. Joillain ovulaatio aiheuttaa oireita ja kyllä nuo kuulostaa tutuilta. :)

Takaisin