pistävä kipu:(

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja gadriel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

gadriel

Silmät suurina ihmettelijä
En ole huomannut täällä seuraavanlaista vaivaa, joten päätin nyt tiedustella onko kellään ollut raskauden aikana tai muuten vaan koskaan pistävää kipua vasemmalla puolelle, kylkiluiden alla. Kipu on pahinta öisin makuuasennossa, ei voi olla kummallakaan kyljellä eikä selällään kun siitäkin tulee huono olo.

Olen nyt rv 33 ja tällainen kipu on minulle aivan uusi ja yllättävää kuinka rajua se on. Hengityskin sattuu, seisaallaan oleminen helpottaa vähän.
Olen toki asiasta ottanut yhteyttä neuvolaan ja paikkakunnan päivystykseen missä ei hullua hurskaammaksi tullut. Itse epäilin jo jotain vakavempaa ja menen yksityiselle jos tämä ei hellitä, ei tämä ole mielestäni mitään ns. normaalia tukalaa tunnetta tai närästyksestä aiheutuvaa. Kipu on sama kuin puukolla pistäisi, liikkuminen vaikeaa ja minkäänlainen fyysinen rehkiminen. Päiväksi kipu hieman helpottaa. Mutta jos jollakin on samanlaista tunnetta ollut niin olisi kiva jos saisi muiltakin kokemuksia :)

Täällä! Mulla alkoi tällä viikolla joku kummallinen kipu.. Sellaista viiltävä pistokipua, joka tuntuu välillä kyljessä, välillä ihan navan vieressä. Tuntuu ihan tuossa "pinnassa", kuin sisäpuolella pistettäisiin jollain terävällä. Ja kyllä, syvään hengitys sattuu silloin ihan hirveästi ja henki ihan salpaantuu! [&o] On jotain ihan järkyttävää, mutta tulee vain korkeintaan kerran päivässä ja lähtee pois melkein heti.. Kenellekään en ole tästä ainakaan vielä puhunut, kun on jäänyt sen verran vähäisiksi.. Olisikohan saman tyylistä kuitenkin, kun sulla? 

Ja ei tosiaan ole yhtään samantyylistä, kuin muut kivut. Esim. kaikenlaiset "kohdun venymiset" tai liitoskivut tuntuvat ihan erilaisilta... Melko samat viikotkin näyttää meillä olevan, kun sunkin la vissiin maaliskuulle menee?

Niin mulla LA 7.3.
Kipuilu on tosiaan voimakkuudeltaan vaihtelevaa mutta on olemassa koko ajan. Mietin että kun se pehenee yöllä ja helpottaa päivän myötä, että voisiko vauveli painaa jotakin kohtaa niin että makuu-asennossa on tukalaa sen vuoksi (ehkä heijastekipua), mutta mitä se sitten painaa.. en oikein siihenkään usko.

Tää on vähän samantyyppinen kipu ku ois kylkiluu poikki.. Lääkäri ei tosiaan edes ultrannu, määräsi vaan panadolia kipuun.. että näin. Tuntuu aivan että kyljessä olis joku haava sisällä. Liitoskipujakin on ollut ja vaikka mimmosta vihlontaa mutta ne on tosiaanki ihan erilaisii olleet.saa nyt nähdä että meneekö ohi vai miten jatkuu[8|] juuri silloin kun pitäisi levätä ja on väsynyt niin on aika inhottavaa seisaaltaan koittaa nukkua [:o]

Takaisin