Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tääl kans Tampereella asuva neljättä odotan.
Uusiin ihmisiin olis kyl kiva tutustuu kun ei oo oikein tuttuja täällä, ollaan asuttu koht kaks vuotta täällä.
Ikää sen 35vee :)
Täällä ikää löytyy 21 ja ensimmäistä odotellaanKeski-Suomesta tuli Pirkkalaan muutettua pari vuotta sitten ja oon kyllä ihastunut tähän paikkaan. Näköjään useammalla samanlainen tilanne että myöhemmin tullut muutettua tänne Pirkanmaalle :)
Täällä kans entinen Keski-Suomalainen! Vitsi ois kiva päästä tapaamaan uusia tuttavuuksia! Varsinkin nyt kun mulla ei kauheasti oo kavereita. Eikä varsinkaan sellaisia, joille olisi tulossa vauva :D
vähän jännittää kun on ollut kaikenlaisia tuntemuksia kuluneen viikon aikana, paineen tunnetta, puristavia kipuja vatsan sivulla ja kerran tuli sellainen Pulp muljahjus mahassa
aiemmissa raskauksissa (3kpl) olen ollut täysin oireeton ei siis ole ollut mitään.Ihan kivastihan meitä on jo. Tapaaminen olis kyl kiva juttu, itellä ku ei niitä tuttuja tääl liiemmin ole.