Pirkanmaan alueelta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja *suvi*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

*suvi*

Jostain jotain jo tietävä
Olisi kiinnostava kuulla muiden Pirkanmaan alueen tulevien äitien ja isien kokemuksia neuvoloista , ultrista,valmennuksista ja ylipäätään palveluiden toimivuudesta raskauden kulkiessa eteenpäin. Tai onko jotain erityisiä palveluita lähiseudulla?
Myös kiinnostaa muut vauvailuun liittyvät asiat kuten "tarvike"liikkeet,kirppikset, tapaamiset ym :)
Me siis asumme Ylöjärvellä jossa toistaiseksi asiat hoituneet paremmin kuin hyvin. Mm syksyn extra otettiin ihanan tosissaan tunteiden suhteen ja lähete sekä hoito TAYS:ssä oli sydämellistä ja asiantuntevaa. Kaikki seurannat hoituneet hyvin tarkasti ja neuvolassa huolehdittu että kaikki minunkin päässä ok.keskustelu apua tarjottu myös. Uuden raskauden alussa sai 2 varhais ultraa. Ylöjärvi ostaa palveluita Tampereen Terveystalolta jossa minä olen ainakin saanut hyvää,asiantuntevaa ja kiinnostunutta palvelua jossa myös isä huomioidaan hyvin. :)

Muokattu viimeksi:
Vielä en osaa sanoa palveluista kun ei ole ollut ensimmäistäkään neuvolaa mutta sen tiedän että terveystalolla käydään myös ultrissa kun tämä asuinpaikkani myös ostaa sieltä :) Kerrompa sitten lisää kun kokemuksia kertyy! :)

Kangasalla käyn neuvolassa siellä ihana henkilökunta me käytiin kans terveystalolla ja siellä oli kyllä niin töykeä ultraaja

Terveystalolla mulla aivan ihana ultraaja! Ei valittamista :) Neuvolan täti on melki höseli, mutta mukava. Saa toki aina vääntää rautalangasta kun ei puhu asioita kovin selkeästi ja suoraan, mutta se on hänen tapansa :D Toki muutetaan nyt Tampereen puolelle joten neuvolakin vaihtuu.

Takaisin