Pilasin hiukseni.... :(

Ritzu

Satasella mukana keskusteluissa
Tällästä tää ku on liikaa aikaa... Elikkä menin sitten innoissani pistämään tooosi vaaleisiin hiuksiini tummia raitoja itse. Noh tietenkin väriaine sitten pois pestäessä hieman sekoittui vaaleisiin hiuksiin ja jätti ne harmaiksi!!! Tyhmä ku en tollasta tullut ajatelleeksi.
Itku siinä tuli ku suihkussa jo huomasin kuinka hiukseni oli pilalla. Kuivasin ne ja tulos oli edelleen kauhea. Soitin äidilleni ja itkin kuinka olen pilannut hiukseni. Äitini lohduttavien sanojen jälkeen soitin miehelleni joka oli salilla käymässä että voiko hän käydä ostamassa minulle Prismasta värinpoistoainetta. Nyt minulla on tossa hiukseni pituudesta johtuen 2pakettia värinpoistoainetta mitkä aijon iskeä aamulla päähäni. En uskalla enää tänä iltana ettei hius liikaa kärsi.
Mutta kävi mielessä ku on kumminkin vielä vaaleitakin kohtia niin eikai se värinpoisto voi muuttaa jo vaaleaa kohtaa esim vihertäväksi tai jotain muuta vastaavaa??
Onko muilla kokemuksia? Olisi ihan kiva kuulla muittenkin epäonnistuneita hiustarinoita vaikkei ne ihan tänne vauva sivuille oikein liitykkään. :)
 
Voi ei. Tiedän tunteen, kun kotivärjäys menee pieleen ja kiukuttaa ja itkettää :( Mä päätin kerran pihiyspäissäni laittaa raitoja kotona, kun kaipasin jotain piristystä, mutta ei ollut rahaa kampaamokäyntiä varten. Joo, väripaketissa tulleet välineet ei olleet mitään huippulaatua puhumattakaan omista taidoistani. Lopputuloksena mulla oli ruskeissa hiuksissa blondeja laikkuja. En siis saanut niistä "raidoista" tarpeeksi ohuita :D

Oli muuten viimeinen kerta, kun laitan raitoja kotona. Oon muutenkin päätynyt värjäyttämään hiukseni ainoastaan ammattilaisella ja päättänyt, että jos ei ole varaa mennä kampaajalle, niin sitten olen juurikasvuineni. En enää viitsi ruveta säheltämään kotona.

En osaa sanoa noista värinpoistoaineista mitään, kun en ole sellaisia koskaan käyttänyt. Mutta eikö se mahda tehdä hiuksista vaaleat?? Tai niin mulle kampaaja ainakin joskus selosti. Vaikea uskoa, että tekis vaaleista vihertävät, mutta en tosiaan tiedä noista kemiallisista reaktioista mitään.
 
Joo siis vaaleat saakin tulla koska ennen tän päivästä tuhrimista minulla oli todella vaaleat hiukset. No riskin aijon kuitenkin ottaa koska olen melko varma että niistä tulee kumminkin paremmat kuin nyt.
Mutta sen nyt minäkin opin, että jos haluan jotain kivaa pientä uutta hiuksiini ni jatkossa kylläkin menen kampaajalle kuin alan itse häsläämään. Juurikasvun kyllä uskallaan vielä itse hoitaa mutta siihen se sitten jääkin. :D
Mutta kyllä harmitti todella paljon ku peiliin katsoin.
Hiukset tekevät olon kumminkin tosi naiselliseksi ni ovat minulle hyvin tärkeät.
 
Voi ei. :( ei kiva juttu.
Toivottavasti värinpoisto ei haurastuta sun tukkaas.. niin monel tutul, ja joskus itsellenikin kävi värinpoiston kanssa niin että latvat kuivus niin paljon et katkeili tosi tosi paljon!!! 

 
mulla värinpoisto pilasi hiusten laadun pitkäksi aikaa, näkyi mm. sillai, että ruskeasta tuli mustaa ja hiukset oli muutenki sellasta haperoa. viimeksi raskausaikana otatin kampaajalla vaalennuspesun, minkä jälkeen värjättiin mun hiukset punertavanruskeiksi (tätä ennen käytin monta vuotta mustaa hiusväriä, koska lopputulos oli aina sama, ruskeastakin tuli mustaa)
 
No tein sitten eilen sen värinpoiston ja lopputulokseen olen tyytyväinen. Sain vaaleat hiukseni takaisin. Paitsi jotkut tummat raita kohdat jäi hitusen kellertäviksi.
Latvat ovat nyt aika kuivat, mutta täytyy nyt hoitaa hiuksia oikein hyvin. Elikkä reilusti hoitoainetta ja suihkunkin jälkeen hoitovoiteet hiuksiin. Voisi kokeilla vielä jotain öljytuotteita.
Lupasin itselleni, äidilleni ja miehelleni etten enä ikinä kokeile mitään muutoksia hiuksiini ja jos jotain piristettä haluan lupasin mennä sitten parturiin. :D
Voisi tuo pikkuinen tulla jo maailmaan ni ei olisi liikaa turhaa aikaa edes suunnitella mitään hölmöä. ;)
 
Takaisin
Top