Piilareiden käyttäjät

Minja

Satasella mukana keskusteluissa
Onko täällä muita?

Mulla on kuukauden yötä-päivää pidettävät ja etenkin näin vaihtopäivän lähestyessä on pitäminen mennyt vähän epämukavaksi. Aamuisin menee oma aikansa, että linssit alkaa pysymään siinä missä pitääkin ja suihkussa lähtevät heti vaeltamaan, jos kastelen kasvot. Kohtalontovereita?

Onneksi ei pitäisi jäädä pysyväksi ongelmaksi :)
 
En ehkä jaa ongelmaa, tai no käytän silloin tällöin päivälinssejä. Tosi harvoin nykyään, koska silmät tuntui kuivemmilta -nyt uuden raskauden aikana en oo kokeillutkaan, koska löyty semmoset rillit joista tykkään :).
Edellisen raskauden aikana kun kävin optikolla, mulle sanottiin että näössä ja silmissä saattaa toisilla tulla raskauden aikana muutoksia, oisko sulla sitten jotain sellasta tai sit silmät vaan kuivemmat?
 
Voi olla, että silmät on nyt kuivemmat kun on ollut tätä kuumaakin näin pitkään.

Jostain tosin luin myös, että silmän pinnan muoto saattaa muuttua niin ettei linssi enää istu hyvin silmään.
 
ai raskaudesta se johtukin ettei mulla piilarit pysynyt silmissä?!? mä ihmettelin et mikä kumma täs on ku ei ennen oo ongelmaa ollut..
 
Juu voi ihan hyvin olla, et vaiva jää sit synnärille sullaki. Itellä en oikein usko, että muusta johtuis. Sen verran pitkään jo tullu näitä käytettyä ja yhtäkkiä tämmönen!
 
Heippa hei! Helmikuisista 2014 huutelen. :) En käytä piilolinssejä, mutta hormonit saattavat vaikuttaa näköön vielä koko imetyksenkin ajan synnytyksen jälkeen. :)

Löysinpäs muuten tällaisen sivun! Kannattaa vilkaista! :)

http://raskausjasilma.metropolia.fi/
 
piilolinssi-intoleranssi :D :D ei jumatsukka... toivottavasti tää ei kestä koko raskautta. meinaa töissä en laseja käytä ja en kyl haluis puolisokeenakaan kulkea :D :D
 
Takaisin
Top