Persoonaallisuustyypit

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten oma persoonasi tulee esiin kotiarjessa, töissä, ystävien kanssa tai kumppanin valinnassa, näin esimerkiksi?

Täällä on yksi testi, jolla saa vähän makua siitä, millainen persoonallisuustyyppi olet.

Tein tuon testin ja sen mukaan olen diplomaatti, asianajaja, mm. intuitiivinen ja periaatekeskeinen. Kyllähän se näkyy arjessa ja elämässä. Oma hyvinvointi unohtuu usein, kun muut on pelastettava. Kun tein testin vielä toistamiseen ajatuksen kanssa, tulos oli sama.

Tein testin kahdesti muutaman päivän erolla. Ensimmäisellä kerralla tulokseksi tuli puolustaja, toisella kerralla sovittelija. Energia-kohta oli kummallakin kerralla melkein 50/50. Nyt vain keikahti hieman enemmän intuitiiviseen, kun ensimmäisellä kerralla oli aavistuksen enemmän realistinen. Siitä varmaan tuli tuo ero. Puolustajan teksti tuntui noista tutummalta, mutta ehkä luovuus (kirjoittaminen) vie sovittelijan suuntaan.

Olen tehnyt testin kolme kertaa, muutaman kuukauden väleillä. Joka kerta olen saanut puolustajan ja kieltämättä se tuntuu melko omalta.

Takaisin