Perjantaina julkaistava äitiyspakkaus 2021

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Riley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Riley

Oman äänensä löytänyt
Marraskuiset 2021
Jännittääkö joku muu perjantaina julkaistavan äitiyspakkauksen sisältöä? Vaikuttaako pakkauksen sisältö siihen, haluatko ottaa sen? Itse aion ottaa sen, koska esikoinen tulossa, eikä mitään tarvikkeita vielä ole.
 
Olin miettinyt, että me ei oteta äitiyspakkausta, kun esikoisesta hyvin tavaraa jemmassa ja nyt seuraavalle haluaisin päästä shoppaileekin kaikkea kivaa ja söpöä. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan että millainen tää uus ois, että haluaako sen sittenkin :grin
 
Ajattelin ottaa ellei ole jotenkin tosi ruma :D Esikoisesta otettiin ja haluaisin kyllä toisellekin.
 
Mun tekisi mieleni ottaa, mutta kotona on vauvatavaraa niin paljon, ettei ole järkeä. Jos tulee poika, sitten vois harkita, suurin osa vauvajutuista on mekko- ja hörhelöpainotteista. :joyful:
 
Mä aion ehdottomasti ottaa! Eka lapsi eli kotona ei ole yhtään mitään valmiina. En vaan olis halunnu kuulla et toi julkistetaan jo perjantaina, luulin et vasta huhtikuussa, koska menee töissä pasmat ihan sekasin nyt jännityksestä :laughing001
 
Hei hyvä, että tää tuli puheeks! Just tässä pari viikkoa sitten mietin, että koska julkastaan Uus pakkaus! :D me aiotaan ottaa, vaikka paljon löytyykin ennestään tarvikkeita yms. Mun oma äiti on säilyttäny mun ja mun sisarusten pakkauksien vaatteet yms ja oon jotenkin kasvanu aina siihen ajatukseen, että haluan tehdä saman itse koska niitä omia vanhoja pakkauksen tuotteita on ihana hypistellä :) tavallaan turhaa säilöttävää, mutta koska oon muuten aika minimalistinen, niin sallin tuon poikkeuksen itselleni :D
 
Mulla on oma 80luvun ja esikoisen - 13 ja kuopuksen - 19 mutta saatiin - 18pakkaus.. Ja kyllä mä joka vuosi tsekkaan mimmoine se on vaikka ei olis vauvaa :smiley-ashamed005 mun mielestä se on nostalginen ja jos meille nyt vauva suodaan nii kyllä mä sen otan... Meillä on tosiaan kaksi tyttöö ja oon heidän (mun) lemppari vaatteita jemmanu jos tyttö tulis olis kaikki valmiina mutta jos tulis poika pistäisin tyttöjen kiertoon ja pääsisin ostelee kaikkee niin yli söpöä pojalle:love7
 
Aion ottaa pakkauksen, koska esikoinen tulossa :) ei oikeastaan väliä, mitä sisältää, kun olen ehtinyt kohta 4 vuotta shoppailla silloin tällöin kaikkea söpöä valmiiksi :grin
 
Aina kiinnostaa miltä se tänä vuonna näyttää, mutta emme ota sitä, koska emme tarvitse.
 
Nyt pakkaus on julkaistu! Mitä mieltä olette, miellyttääkö kuosit ja värit? Itse tykkään tosi paljon pakkauksen sisällöstä, kuosit ja värit suurimmilta osin sellaisia, mistä tykkään.
 
Musta se on ihana! En tosin yksittäin nähnyt kuvia vaatteista kun sivut kaatui, mutta tykkään! Erityisesti makuupussi oli ihana. :joyful:
 
Uusi äitiyspakkaus on ihana ja tykkään myös väreistä vaatteissa. Oranssista väristä en pidä, mutta vaalea turkoosi/vihreä menee ja tuo tummansininen on kanssa myös kiva.
 
Minäkin tykkään! Vanuhaalarin ja viltin puuttuminen myös omalta kannalta hyvät jutut, kun ovat esikoisen jäljiltä hyvässä kunnossa. Muutenkin värit sellaisia, ettei tule hirveästi tuplaa... :D
 
Se makuupussi on ihana! Muutama vaate ei kuoseiltaan oo omia suosikkeja, mutta aion silti paketin ottaa. :)
 
Ihan kivan näköinen pakkaus on, mukavan neutraaleja ja silti iloisen näköisiä mutta ei kuitenkaan turhan värikkäitä. En silti ole varma otetaanko tulevalle kun 2018 pakkauksen vaatteet löytyy melkeinpä säilöstä vielä kaikki.
 
Ihan mukavan näköinen pakkaus, makuupussissa erityisesti hieno kuosi. :)Hailakan oranssia sävyä vaatteissa en niin fanita, tykkäsin esikoisellakin vauvana piirteistä puhtaista väreistä. Kaikkea melkein löytyy esikoisen vauva-ajalta uudelle tulokkaalle, niin ei sinällään olisi tarvetta pakkaukselle.
 
Meillä myös vauvantarviketta jo löytyy, ettei ehkä enää ole tilaa uudelle äityispakkaukselle. Vaikkakin ihan ihana on.
 
Takaisin
Top