Perinteinen uudenvuoden ketju: Lupauksia tai tavoitteita uudelle vuodelle?

Miramaria

Tietävä tietäjä
Teetkö uudenvuodenlupauksia? Tai onko tavoitteita uudelle vuodelle?

Itse en ole koskaan tehnyt uudenvuodenlupauksia, enkä taida tehdä sitä tänäkään vuonna. Ehkä viimeisimpien vuosien kiire ja stressi ovat vaikuttaneet aika paljon mun ensi vuoden tavoitteisiin: Aion opetella jonglööraamaan (enkä aio käyttää sanaa 'jongleerata', vaikka sitä kuinka suositeltaisiin :p), teen enemmän ihan vain sitä, mikä tuntuu hyvältä ja otan itselleni aikaa istua ainakin pari kertaa kuussa kahvilassa lukien hyvää kirjaa (ihan ite).

Onko muilla tavoitteita? :)
 
Ei nyt varsinaista lupausta ole mutta tavoitteita on: lapsemme kasvattaminen parhaamme mukaan, työhousuihin mahtuminen töihin palaamiseen mennessä tai vaihtoehtoisesti lotossa voittaminen ettei tarvitsisi töihin palata ollenkaan:joyful:

Ensi vuoden unelmia: saada pikkukakkoselle lupa tulla isännältä, joku super okt-löytö ja nykyisen kämpän myynti:joyful:
 
Ajattelin tehdä yhden uudenvuoden lupauksen ja se on, että opettelisin lähtemään AJOISSA mihin sitten olenkaan menossa. Raivostuttavaa kun aina on tulenpalava kiire joka paikkaan ja siitä ei voi syyttää kuin itseään. En ole vieläkään oppinut, kuinka kauan voi mennä aikaa, ennen kuin pääsee kahden pienen kanssa liikkeelle.
 
Olen luvannut itselleni, etten yritä liikaa. Samoin painotavoite löytyy, kun ylipaino pitää saada kuriin; lupaan katsoa enemmän mitä syön.
 
Tavoitteena on terveellisempi elämä. Enemmän liikkumista, vähemmän roskan syömistä. Ei kuitenkaan mitään yli viemistä asian suhteen, vaan yrittää syödä säännöllisesti hyvää perus kotiruokaa ja vaunutella/jumppailla kotosalla :)
 
Tavotteena olis saada herkuttelu kuriin. Se on aina lähtenyt ihan lapasesta ja nyt oonkin 4 viikkoo ilman herkkuja ja sen jälkeen viikkoon sallin yhden herkuttelupäivän.
 
Minulla on vain toive.. Ja suuri toive onkin. Tulla raskaaksi, saada lapsi rakkaalle miehelleni. Mitään muuta en kovemmin tältä vuodelta odota ja toivo. Lähetin toiveeni jo kolmesti tähtiinkin :Heartbigred
 
Toivotaan Main toiveen toteutuvan. :)

Minulla on myös toive. Toivoisin löytäväni jostain aikaa ja energiaa karistaa vyötärölle jääneet raskauskilot. :)
 
Takaisin
Top