Perhevalmennus

Täällä Oulussa on niinkin typerään aikaan kun klo 15, niin ei millään saada töiden puolesta järjestymään :sad001
 
Haluaisin kyllä ite kovasti osallistua mut kaikki riippuu miehestä kun hän kun suorittaa varusmiespalvelusta..:/ nuo tapaamiset Just maanantaisin pari kertaa kuussa ni jos sattuu hyvä tuuri et on kotona sillo ni sit joo :)
 
Me ollaan käyty jo 2 kertaa neljästä, aiheena ollu jo synnytys ja lapsivuodeaika & imetys. Viel ois perhetyöntekijän pitämä luento kasvusta vanhemmuuteen ja sit terkkarin pitämä luento vauva-arjesta. Ja synnytyksen jälkeen viel yks kerta mut aihetta en muista.
 
Meillä ei ole kuin kaksi käyntiä pks seudulla ja muu netistä lukemalla. Aion osallistua. Eka oli jo imetyksestä ja toinen sit synnytyksestä noin kuukauden päästä.
 
Mua harmittaa kun täällä on synnytysvalmennus siirtynyt nettiin ja voin sanoa että ne videot oli aivan yhtä tyhjän kanssa.... ei auta muu kun itse perehtyä lukemalla mutta olis ollut kiva saada keskusteltua jonkun kanssa. Muuten valmennusta on 3 kertaa joista yhteen olen jo osallistunut.
 
Meille ei oo vielä puhuttu mitää ja ihan ku oisin jostai lukenu et vast rv 34 jälkee vois osallistuu...
 
Täälläpäin ei enää perhevalmennuksia järjestetä kun on ollut niin vähän kävijöitä. Synnärille ollaan menossa tutustumaan toukokuussa :)
 
Muuramessa oli imetys ja fysioterapia-kerrat hyviä. En tiedä noista muista. Katotaan. Tutustuu ainakin lähialueiden tuleviin äiteihin...
 
Takaisin
Top