Perhehoroskooppi

jamm

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Toukokuiset 2022
Marraskuiset 2024
Suurin osa toukokuisista on härkiä (21.4. –20.5.), mikä itse olet ja millainen on härkä tai kaksoslapsi? :P Hyvin leikkimielistä!

Tämmöisiä linkkejä löysin äkkiseltään

https://www.poikienaidit.fi/2018/05/02/tallaisia-ovat-pojat-horoskoopeittain-2/

"HÄRKÄ 21.4.–20.5.
Härkäpoikia kuvailtiin voimakastahtoisiksi, itsepäisiksi ja itsenäisiksi. Nämä piirteet toistuivat lähes jokaisessa äidin vastauksessa. Useat härkäpojat olivat myös samalla herkkiä ja uteliaita. Härkäpoika suuttuu helposti ja pitää kovasti läheisyydestä. Härkä haluaa pärjätä ja joillain härkäpojilla on kova kilpailuvietti."

https://kaksplus.fi/lifestyle/horos...in-tahtimerkit-vaikuttavat-perhedynamiikkaan/

"Pikkuhärkä rakastaa ruokaa ja luontoa. Hän haluaa osallistua kotitöihin ja riemuitsee saadessaan kuopsuttaa puutarhaa. Suurin haaste vanhemmille on härän itsepäisyys. Jos lapsi päättää olla pukeutumatta, hän mököttää eteisessä tuntikausia – kunhan hänen ei tarvitse pukea. Neitsyt ja kauris osaavat käsitellä tätä jääräpäätä tyynen jämäkästi, mutta pehmeä vaaka ei tiedä, miten saisi kontaktin jurottavaan lapseen."

Itse olen skorpioni ja toisten itsepäisyys voi ärsyttää Beaming Face With Smiling Eyes saa nähdä miten menee itsepäisen härän kanssa :p vaikka monesti itsepäisyys kuuluu normaalisti jokaisen lapsen itsenäistymiseen ja uhmaan :)

Leikkimielistä pohdintaa horoskoopeista! Uskotko horoskooppeihin? Itseä ne kiinnostaa kovasti, kyllä osittain niihin uskonkin.
 
Itse olen vaaka, jolla on sekä härkälapsi että kaksoslapsi. Vauvasta tulee jompikumpi.
 
Aika hyvin ainakin horoskooppien luonnekuvailut pitävät paikkaansa Beaming Face With Smiling Eyes olen itse kaksonen
 
Olen itsekin herkkä ja voimakastahtoinen.

En usko horoskooppeihin, mutta jos satun lukemaan jonkun naistenlehden kannesta kanteen niin sit kyllä luen horoskoopinkin. Onhan niitä ihan hauska lukea ja miettiä mikä pitäisi paikkansa.
 
Takaisin
Top