Perheet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eemi03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Eemi03

Kommentoinnin ninja
Tuli tuosta Miun kuvasta mieleen et olis kiva nähä kuvia myös muista perheenjäsenistä. Esim tulevista isistä. Avasin sit tälle oman keskustelupalstan. Ku masuille ja elukoillekkin on jo omansa nii isit ja muut tulevat sisarukset ovat jääneet huomiota vaille.
Eli tässä on nimimerkkiini syyllinen kesämies 6v[:D]

Ja voi kun ei olekkaan rakkaasta siipasta kuin jokunen kaukaa otettu kuva viimeisen yli puolen ajalta. Tämä oli ehkä lähinnä mut siihen samaan syssyyn nyt ulee sit appiukkokin[:D]. Ehkä te osaatte arvata kumpi on mun ukkoni ja kumpi appiukko[:D].

Meillä kun ulkoinen kovalevy sanoi poks tuossa jokin aika sitten sinne meni joukko hyviä kuvia.[:(] Kyllä ne sieltä kuulemma saa jtoenkin takaisin, mut mitään ei ole vielä tapahtunut sen eteen enkä mä ainakaa osaa sille mitää tehä.

No tää ny ei liity edes tähän perheaiheeseen mut ku koko ajan tuosta raksasta puhun niin täs olis meidän etelän puoleinen julkisivu. Ikkunoista siis puuttu kaikki ne ympäröivät laudat ja sisällä ei ole vasta yksinkertaiset villat. Mu ulkoapäin näyttä jo aika hyvältä[:D].

Eemillä kyllä suloinen pellavapää poitsu!
Eikä oo mieheskään mitää vikaa, ja tupa näyttää kyllä nyt jo komialta!!

Tässä minun miekkoseni. Kuva on parin vuoden takaa meidän kihlakuva, kun en nyt löytäny muutakaan näistä miljoonista kuvista. Pitäisi kyllä teetellä niitä paperikuviksi ja ainakin siirtää dvd-levylle ettei katoa vielä koneelta.
Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta ja siitä kaksi kihloissa. Asuttu samankaton alla 3,5 vuotta.

Vaude Hanibööki, olette näyttävä pari [:D].

Aamu: sitä ollaan niin lutusia[:D].

Tuo mun ukkoni näyttää tos kuvas aika karskilta. Todellisuudes on ennemminkin sellanen babyface.

Woe että, kauniita kuvia kaikista [:)][:D]
Oikeesti todella!![:D]

Minuthan te olette nähneetkin [;)]

Mä nyt en laita omaamme kuitenkaan, ei taitais mies tykätä siitä että sen kuva ois täällä [;)]
Mutta joo, sellanen pitkät tummanruskeat kihartuvat hiukset,
siniset isot ihanat silmät mahtavilla ripsillä,korviksia,
muutama tatuointi ja kuuntelee black metallia.. kertonee vähän hänestä.[;)]

Ihana mies, ottanut mut ja lapset kaikki "omakseen" <3

Kylläpä Eemi-poika on ihan äitinsä näköinen! Söpö muksu [:)]
Muillakin ihania kuvia, kiva nähdä kasvot nimimerkkien takana [;)]
Omaa ja siippani kuvaa en tänne uskalla laittaa, julkaisulupaa tuskin tulisi.. Anoppi sanoo aina, että me ollaan kuin kaksi marjaa [:D]

Väkisinkin hymyilyttää tuo Eemin babyface-juttu, meillä on nimittäin ihan sama homma! Ukko on oikein lutuisen näköinen mussukka, häneltä kysytään vielä usein paperitkin nautintoaineita ostaessa vaikka on jo 24v. Mutta ootas kun se laittaa arskat päähän ja vetää nahkarotsin niskaan, grrrr mikä uros [:D]

Aapua.. tästäkin on kohta vuosi.. siis hääpäivänä meren rannalla...
saa nähdä mitä lapsesta tulee...[:D]

Munkin pitää nyt yrittää et saanko mä ton yhden kuvan pienennettyä, jotta saisin itestäni ja miehestä tän yhden vähän edustavamman kuvan ku muilla nuo kuvat on ollu niin kauniita. Ja voin todentaa tuon babyface kommenttini[:D] ukostani. Kuva on otettu vuosi sitten.

Tweety on todella kaunis miehensä rinnalla. Samoin Asali. Ihana kuva rannalta[:D]

Nii ja mä en ole edes kysyny julkaisulupaa. [&:]. Oliskohan pitäny? No ei kerrota. Ja jos jään kiinni niin voin sanoa et olen niin ylpeä miehestäni et sen kuvan voi julkasta missä vaan[:D].

Ihania perhekuvia tänne on ilmestynyt, kiva idea tällainen perheketju [:)]
Tässä me [:D] ollaan mieheni lapsuudenystävän tyttären ristiäisissä. Aika tuorekuva toukokuuulta, vaikkei tuo kuva omaa mahaani kovin selkeästi paljastakkaan[:D][:D][:D]

Ihania kuvia kaikilla! [:)] Pitäs kans katella jos löytäs meistä jonkun kohtalaisen kuvan tänne

Mun pojalla on mun silmät mut muuten se on aika hyvä sekotus mua ja isäänsä je sen veljiä. Mut eihän sitä ite niin näekkään yhtäläisyyksiä niinkuin vieras näkee. Itseasiassa eniten mun veljen vanhin tyttö on mun näkönen[:D].

Niin onkin Ginessa Miulla ja hänen miehellään ihan samanlaiset hymyt[:D].

Myrskyllä näyttäis olevan ihana vauhtiryhmä[;)] ja komea mies

kiitoksii kuva kommenteista[:D]
melkonen vauhtiryhmä joo täällä on ja neljäs vekara varmaan kruunaa kaiken, eli tällä mammalla saattaa kiirettä riittää jatkossakin[;)]
Miu jaksoit hyvin myötätuulessa olla? olisin halunnut viedä miekkoseni kihlajaispäivän kunniaksi kuuntelemaan diabloa sinne[:D]sois niin tykänny, vaan oma olo ei ollu ihan festarikuosissa [:-]

Täytyy kyllä sanoa että en olisi ikinä uskonut löytäväni täydellistä sielunkumppania. Ja vielä ruottinkielistä[:D] Mutta niin se vaan löyty. <3

Aamulla ihana salaperäinen kuva. Huomasin että teillä on aika lailla samannäköiset huulet, ainakin tuossa kuvassa.

Tweetyllä tosi kaunis kuva,Hieno pari ootte kans. Ja tuo sun kimppu on ihana.

Asalilla Ihana kuva. Morsian näyttää ujostelevan kuvassa[;)] Mä oon kans niin haaveillu häistä meren rannalla.

Eemi Ei kyllä heti uskoisi että kuvassa on sama mies,kuin raksa kuvassa. Komee pari näytte myös olevan. Ihanat suklaasilmät miehelläs[;)]

Myrsky Sulla on ihana tukka! Komee pari näytte myös olevan,ja kunnon "ryhmärämä"teillä. Ei varmaan tuu aika pitkäksi[:D]

Miulla Hyvä kuva teistä. Hassua kun olin vähän päässäni ajatellutkin miehesi olevan tuon näköinen.Siis hyvässä mielessä tietenkin[:)] Teillä on vähän samanmalliset nenät ja korvat.

Heh, nyt kun lukee näitä kommettejani,niin tuli sellainen olo että saakohan niistä sen käsityksen että oon jonku suurennuslasin kanssa syynänny kaikkien kuvia. Mulla vaan on semmonen tapa että katon yhteneviä piirteitä ulkonäössä. Tai niinku ystäväni sanoo että On ihan naimanaamat[8D]

Haha Hanibööki tais vaan aurinko paistaa silmään [8D]

mulla oli jo vuosia haaveena nuo meren ranta häät, en vaan ikinä ajatellut että ne myös toteutuu...

on kyl kivoja kuvia kaikilla.. hyvä kun on jo kuvitellut päässään juttujen perusteella miesten tyylejä ja ulkonäköä niin nyt onkin ihan erinäkösiä kaikki... Ei musta siis ole ennustajaeukoksi...

Takaisin