Pelottava plussa

Muruliina

Vasta-alkaja
Nyt on pakko jonnekin purkautua ja löysinkin tieni tänne.

Vihdoinkin, kahden vuoden jälkeen uusi raskaus. Sitä ennen kaksi km:ää ja muutama vuosi yritystä takana.
Olen sekaisin onnesta, pelosta ja tunteista ylipäänsä. Huimaa!

Raskaus nyt vasta viikolla 6 , joten hissuksiin mennään ja mieli nöyränä... Alavatsaa polttelee koko ajan, mikä huolestuttaa kamalasti. Lievää etovaa oloa ja tissit arat. Tosin tänään ne ei ole niin pahat kuin eilen, joten sekin hirvittää! Lantion seutua kiristää kovin.

Täytynee varata aikaa varhaisultraan josko saisi vähän edes mielen rauhaa...

Onnea kovasti Muruliina!! [:)]  Käyt läpi tunteita mitä varmasti lähes jokainen raskaana oleva nainen tuntee...  Vielä kun olet kokenut keskenmenoja ja yritystäkin on kovasti takana, niin varmasti fiilikset vaihtelevat ilosta, pelkoon ja hämmenyksestä onneen. Oireet voivat vaihdella ja kadota, mennä vuoristorataa, vaikka kaikki olisikin parhain päin. Toivotan kaikkea hyvää sinulle!

Kiitos kannustuksesta! Sain ultran varattua eilen ja menen iltapäivällä käymään. Toivottavasti masussa on kaikki kunnossa... Täytyy ilmoitella sitten

Jos yhtään lohduttaa, niin mulla menossa 17 viikko ja silti pelkään koko ajan, että onko kaikki hyvin. Jos olisin miljonääri maksaisin varmaan ultran kerran viikossa ihan vain mielenrauhan takia [8D]

Tsemppiä ultraan!

Ultrassa kaikki meni hyvin [:D] Nyt vaan toivotaan, että jaksetaan kasvaa isoksi. Siirryn jossain vaiheessa tuonne marrasmasuihin, kun tästä vähän varmempi olo tulee.

Välillä on ihan rauhallinen ja tyyni olo, kohta pelkään ihan paniikin partaalla, että eihän sieltä jaksa mihinkään kasvaa. Takana yksi tuulimuna, joka keskeytettiin viikolla 12 ja toinen keskenmeno mikä meni yllättäin viikolla 8, vaikka kaikki oli ihan kunnossa.

Antaa elämän viedä, pakko uskoa vaikka kohtaloon, ettei pelko ihan tainnoksiin vie. Tsemppiä kaikille!

Meillä viime syksynä keskeytynyt keskenmeno ja nyt uudelleen yrittämään alettiin ja heti tärppäsi. Viime viikolla testin tein ja heti alkoi mietityttämään että entäs jos tääkin menee kesken ja plaa plaa. Mie oon aika haaveilevaa tyyppiä niin nyt päätin että elän mietteissäni vaan tässä hetkessä en ees ajattele päivääkään pitemmälle niin ei tule murehdittua tällaisia aisioita.

Pelonsekaisissa tunteissa täälläkin...perjantaina tehtiin testi ja tulos oli positiivinen. Itkuhan siinä tuli, kun oli samaan aikaan onnellinen ja toisaalta iski pieni paniikki...olin ollut melkein kaks vuotta syömättä pillereitä ja ehdin jo ajatella, ettei meille suoda lasta. Mulla siis 7. raskausviikko alkanut. Soitin juuri neuvolaan ja varasin ekan ajan...vasta kahden viikon päästä, aargh. Koko ajan pelottaa, että jos siellä ei olekaan elämää... :/

SaZa, onnea iloisten uutisten johdosta sulle! Itse olen ihan kamala panikoija tämän oman raskauden suhteen, mikä on tullut kyllä täytenä yllärinä mulle. En voinut kuvitellakaan, että mielikuvitus laukkaa niin kuin se nyt on tehnyt viimeiset viikot ja edelleen mä stressaan vaikka ja mistä.. Kai se on niinkin että tieto lisää tuskaa, mulle on moni sanonut, että älä lue netistä niin paljon negatiivisia juttuja ihan oman mielenrauhankin vuoksi jo.. Äidin kanssa tästä juteltiin ja hänkin sanoi, että on se hyvä että ei silloin hänen aikoinaan ollut tietoa niin paljon saatavilla.. ei hän mistään hermoillut yhdenkään raskauden kanssa..
Mä kanssa ajattelin ihan viime viikolle asti, että mitä jos siellä ei olekaan elämää, just noilla sanoilla kuin säkin. Oli kyllä suuri helpotus kun ekan kerran kuuli sydänäänet! Monta kertaa meinasin mennä jonnekin yksityiselle ultraan mutta ei sitten lopulta tullut mentyäkään, jotenkin vaan kärvisteli päivästä toiseen.. välillä oli itku silmässä kun pelotti. Tsemppiä sulle matkaan ja hyvää vointia!

Kiitos blinga! Mäkin yritän olla panikoimatta, mutta koko ajan taustalla pieni pelko...onneksi mies on niin ihana ja ymmärtäväinen tän asian suhteen, kyselee koko ajan mikä on vointi ja että pitää kertoa miltä tuntuu yms. [:D] ettei tarvi yksin näitä pohdiskella. Ja työkavereille kerroin tänään, ne mukamas väitti tienneensä jo viime viikolla tästä [:)] pitänee siis lopettaa turhat itsensä pelottelut ja pidellä peukkuja että kaikki menee hyvin. Erittäin mukavaa odotusta myös sulle blinga![:D]

Takaisin