pelottaa

saju72

Vasta-alkaja
Moi.
Tää on jännää... Neljän vuoden yrityksen jälkeen raskaustesti näytti positiivista kaksi viikoa sitten. Nyt alkoi 6 viikko. Ja pelottaa kauheasti, että vaaville sattuu jotain, ettei mene loppuun saakka tämä raskaus.
Miten tämän pelon saa pois että voisi nauttia tästä olosta. Kaksi isompaa lasta on jo mutta en muista näin pelänneeni. 
 
Moro!
Mulla on nyt viikkoja 11+1.
Tää on mun eka raskaus ja sain tietää siitä ollessani kuudennella viikolla.
Mua pelotti kans tosi joka päivä mut yritin vaan olla ajattelematta pahinta.
Iloisia ihania ajatuksia vaan kehiin!
Ensimmäiseen ultraan mennessä kerkesin tehä muutaman r-testin ihan vaan "todistaakseni" itelleni olevani edelleen raskaana.[:D]
 
No hyvä että jollain muullakin noita epäilyksiä. Mulla on jo kaksi posiitivista tulosta ja vieläkin tekisi mieli tehdä uusi testi. On niin vaikeaa uskoa.
 
Tohon pelkoon en oikein muuta keksi kuin että kannattaa ottaa päivä kerrallaan. Ei sellaista kannata stressata, ku ei siihen voi mitenkään vaikuttaa. Itsellenikin tulee välillä kauhee paniikki, mutta ei auta muu kuin toivoa parasta....
 
http://www.vau.fi/templates/Article____76153.aspx
 
Vähän lohdutusta [;)] Tiedä sitten mikä on totta..
 
No niin siinä se oli.
kävin yksityisellä ultrassa ja ei nähnyt viikolla 7+ 3 sydän ääniä. Antoi lähetteen sairaalaan, siellä lääkäri oli toiveikas ja sanoi että on varmaan vaan pienempi ja käski ottaa kahden viikon aikalisän. Siitä sitte vaan odottelemaan, oksetti, yökötti, väsytti ja rinnat kipeet...semmoinen olo että häätyy olla raskaana.
Tänään sitten toisen kerran sairaalaan ultraan aikalisän jälkeen..Vastassa oli eri lääkäri nuoren opiskelija pojan kanssa ja tämä opiskelija sitten tietty eka tutki..tympäs ja pelotti muutenki. Ystävällinen oli kuitnkin kaikesta huolimatta lääkäri mutta opiskelija olisi saanut olla tästä kuviosta pois.Kesken oli raskaus mennyt ja suru ja pettymys valtava.
 Ei ollu tarkoitettu tätä onnea meille nytkään.. [:(]
 
Otan suuresti osaa!!! Itse pelännyt samaa koko raskauden ajan..Itseni ei oikeastaan koskaan pitänyt kyetä tulla raskaaksi historiani johdosta, mutta niin vain raskaustesti näytti positiivista!! Eihän sitä uskoa voinut sitten niin millään..neuvolaan ja ultraan epäluuloisena, ei vain uskaltanut uskoa eikä toivoa, sillä monen monta vuotta totutellut ajatukseen ettei ikinä koskaan voisi tulla raskaaksi...se onni ja ilo kun sydänäänet kuuluvat, siihen kannattaa uskoa ja luottaa. Kyllä siellä vain pieni ihminen itseään kasvattaa[:)] Nyt meillä jo masu ja potkut piristävät päiviä päivittäin, välillä epäluulo vie hädän puolelle, kun ei tunnukkaan liikkeitä tai epävarmuus muuten iskee...Pitää vain uskoa ja odottaa onnellisena.
 
Takaisin
Top