Pelotako synnytys?

^honey__

Jostain jotain jo tietävä
odottaan ensimmäistä lasta, eli tämä on mulle aika uusi kokemus. Synnytys pelottaa, varsinki nyt viel pahemmin pelota,koska mulla raskaudendiabetes. Neuvola-tätin mielest ne arvot oli aika korkeat..
 
Moikka!

Odotan kanssa esikoista, mutta en pelkää synnytystä.. ainakaan vielä. Tuskinpa sitä edes tulee. Kivut on hallittavissa lääkkeillä ja mulla on korkee kipukýnnys, mut enhän voi tietää, kun en ole ennen synnyttänyt! [:D]

Suurin pelko on nyttemmin ollut ennen aikaisuus.. en tiedä mistä pääkoppani on saanut moisen idean, et lapsi syntyy ennen aikojaan. Näin kyllä hirmuista painajaista, siitä että lapsi syntyi, eikä mulla ollut edes tuttia sille. [:D]
No unethan on ihan hölmöjä, mut se sai mut liikkeelle ja ostaan kaikkea tarvittavaa. [:)]

Nyt on tullut myös se vaihe, kun ei malttais enää oottaa että lapsi syntyy.. eli mun äidin vaistot on herännyt. Pelkäsin ettei niitä koskaan edes tule. [:D][:D]
 
pevi, mullaki koko ajan sellanen tunne et syntyis aikasemmin.. ei harmainta hajua mistä oon moisen aatoksen päähän saanut..[:D] mulla puskee stressii ku ei oo viel vaunuja tai sänkyjä valmiina, ja anoppikin vaan et no onhan sinne heinäkuulle aikaa jos kuin ja eihän niil oo velä mitään kiirettä, mies sanoo et vaunut ehtii hyvin ostaa viel kesäkuun puolessavälinki.............arrrgg!! no, eihän ne raasut tiedä mitä mun päässä liikkuu.. [;)] toivotaan nyt kuitenki et loppuun asti mennään[:)]
 
Moi!

Muakaan ei ainakaan vielä pelota synnytys. Jotenkin sellanen fiilis kuin että mä vaan saan sen vauvan, ei tarvi itse synnyttää. Pieni harhakuvitelma!!! [:D] En ehkä vielä ole halunnut sisäistää tietoa, että joudun ite pusaamaan sen beibin maailmaan. Aika huvittavaa toisaalta. Ehkäpä se totuus jysähtää viimeistään valmennuksessa. hehhehhee... No panic yet.
 
Takaisin
Top