Vieras
Olen rv 14 ja raskaus on edennyt hyvin ja muutenkin olin saanut pääni selville tästä uudesta asiasta ja odotin jo innoissani,täysin varmana siitä, että halusin äidiksi ja että kaikki menisi hyvin. Nyt yllättäen minusta on tullut epävarma ja olen alkanut harkitsemaan aborttia, koska pelkään että poikaystäväni jättää minut ja jään yksinhuoltajaksi. Kaikki oli mennyt hyvin ja alusta alkaen poikaystäväni oli yhtä innoissaan ja halukas saamaan lapsen ja on edelleen. Hän lähti juhlimaan kavereidensa kanssa viime viikonloppuna ja itse olin kuskina omille tyttökavereille. Myöhään illalla lähdin kavereideni kanssa baariin ja poikaystäväni oli siellä ja oli iloinen nähdessään minut.Myöhemin samaan baariin tuli entinen poikaystäväni. Sitten poikaystäväni sai ihme mustasukkaisuus kohtauksen ja loppujen lopuksi uhkasi jättää minut ja sanoi ettei lapsi ole kuitenkaan hänen. Aamulla hän pyysi anteeksi eikä tiennyt miksi oli käyttäytynyt näin, mutta silti sen jälkeen olen vain koko ajan pelännyt että ennemmin tai myöhemmin hän tekee saman uudestaan ja jättää minut oikeasti. En millään haluaisi tehdä enään näin myöhäisessä vaiheessa aborttia ja vielä kun olin jo tottunut siihen että minusta tulee äiti, mutta en tiedä voinko elää tällaisen epävarmuuden kanssa. Kertokaa tulisiko minun tehdä abortti vai jatkaa epävarmuudessa?