Pelkään miestäni

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Odottelen miestäni töistä kotiin ja pelkään. Tänään tuli yksi iso lasku postissa ja tiedän, että hän suuttuu siitä (karhulasku, joka on minun huolimattomuuteni takia jäänyt maksamatta). Tiedän että lasku saadaan maksettua ihan ajallaan, mutta pelkään silti hysteerisesti mieheni reaktiota. Hän on erittäin temperamenttinen ja usein rikkoo huonekaluja ja karjuu suuttuessaan. Suhteemme tulevaisuus huolettaa, sillä pelkoni häntä kohtaan on nyt sillä tasolla, että pakkasin jo valmiiksi itselleni ja lapsellemme parin päivän vaatteet yms tarvikkeet. Tarvittaessa ajan pihasta pois (tällä hetkellä nukkumassa olevan) lapseni ja koiramme kanssa 15 minuutissa.

Mieheni ei ole ikinä koskenut minuun tai lapseemme suuttuessaan, mutta kaikki se riehuminen pelottaa: joskus se ensimmäinen kertakin tulee. Millaisessa tilanteessa uskaltaisin myöhemmin ottaa esille, että pelkään häntä näin hysteerisesti? Onko joku muu kokenut samanlaista? En uskalla edes tätä tekstiä kirjoittaa omalla nimimerkilläni, kun pelkään että mies jotenkin näkee tämän jostain...

kannattaa ottaa asia puheeksi silloin kun mies on täysin rauhallinen ja ajankohtana vaikka viikonloppu tai jotain kun miehellä vapaata. miten muuten kävi tuossa sinulle, ei kai mies satuttanut sinua? 
itsellä menneisyydestä samantyylisiä kokemuksia mutta minuun kohdistuneena eli miulta on ollut hengenlähtö lähellä ku suojelin silloisen pikkusiskoa kun kävi ensin häneen kiinni ja on minua raahattu pitkin lattiaakin käsivarresta ilman perusteita. päätyi eroon se suhde. uusi mieheni on temperamenttinen mutta myös hellä ja esikoisella on kyllä molempien luonne. eikä minun tarvitse pelätä mitään.

Takaisin