Peitto heiluu, vai heiluuko?

hiiri82

Satasella mukana keskusteluissa
Elikkäs tällainen olisi varmaan ajankohtainen aihe täällä itse kullekkin.

Kuinka pian synnytyksen jälkeen siis on tullut harrastettua seksiä? Kertokaapas kokemuksia ja näkemyksiä, purkakaa turhautumia.

Mulla itella siis imukuppisynnytys ja toisen asteen repeämien vuoksi oli tikkejä noin miljoona. Vuotoa vielä jonkunkin verran, mutta mielestäni haavat parantuneet jo ihan jees. Synnytyksestä 3 viikkoa ja 6 päivää ja aamulla isännän kanssa kokeiltiin. Kortsu muistettiin, mut eipä siitä mitään hyötyä olisi ollut, kun ei tullut mitään koko hommasta. Kiristi ja sattui, joten lopetettiin heti alkuunsa, ei päässyt "perille" asti kun sanoin stop. Jälkitarkastusta ei siis ole ollut, mutta olin ajatellut itsekseni, että nyt ehkä voisi jo kokeilla kun on omalle sormelle tuntunut olevan jo siinä kunnossa. Vaan eipäs ollutkaan. HÖH. Hirmuiset halut mulla olisi jo ja isännällä selkeesti vaikeuksia pysyä pöksyissään. Pakko oli kyllä antaa rakkaalle hiukan helpotusta käsipelillä kun niinkin pitkälle oltiin jo päästy.


 
Meille santtiin varmaan joka välissä ja jokainen hoitava henkilö, että muistatte sitten seksiä vasta jälkivuodon loputtua. Raskaaksi voi tulla heti, jos ehkäisyä ei käytä. Että näin
 
Meille taas annettiin ohjeistukseksi sekä laitoksella että neuvolassa, että jo ennen jälkitarkastusta / vuodon loppumista voi harrastaa seksiä emoticon  jos ja kun siltä tuntuu, mutta ei ilman kortsua, koska tulehdusriski on olemassa niin kauan kun on jälkivuotoa. Sekä toki myös tuo raskaaksitulemisen riski on myös olemassa. Meillä on synnytyksestä nyt kuukausi, vuotoa on edelleen vähäsen, jälkitarkastusaika vasta joulukuussa, mutta peitto heiluu jo molempien onneksi.
 
Synnytin alakautta (esikoinen), mutta ilman minkäänlaisia repeytymiä ja tikkejä. Verinen jälkivuoto loppui reilu kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen ja muuttui keltaiseksi, kudosnestevuodoksi. Kolme viikkoa ja kaksi päivää synnytyksen jälkeen varovasti kokeiltiin ja Luojalle kiitos onnistui ongelmitta. :D Ihan joka kulmasta ja mitään eläimellistä seksiä ei vielä uskalla, mutta ihan tyydyttävästi. ;) Ja kuivuus ei ole ollut meillä, ainakaan vielä. Meillä ei ehkäisyä ollut ollut puoleen vuoteen, kun päätettiin antaa lapsen tulla, jos on tullakseen. Enkä aio mitään hormooniehkäsyitä ajatellakaan. Meillä toimii näin, eikä toinen lapsi lyhyellä välilläkään katastrofi olisi. Mutta mieluusti siis pidetään tässä väliä. :)
 
Mekii on jo heiluteltu jonkuu verran. Eka kerta synnytyksen (sektio) jälkee jännitti jonkin verran ku oon kuullu, että sekin voi tuntua inhottavalta vaikka ei olekkaa tuolta alakautta tullukkaan, mutta onnistuneesti ilman kipuja meni!! =) Silti vieläkin (kk synnytyksestä) aina hieman jännittää kun jotain pitäs tehä :/ siitä kun eroon pääsis, ni hyvin menis :D
 
Mulla oli alatiesynnytys, imukupilla avustettiin ja tehtiin eppari. 16 päivää synnytyksen jälkeen jo kuitenkin päätettiin kokeilla ja hyvin meni.:) hieman sattui, mutta seuraavalla kerralla, 19 päivää synn. jälkeen, sattui jo huomattavasti vähemmän ja seuraavana päivänä ei sattunu oikeestaan ollenkaan.:))
 
synnytin alateitse ja tuli muutama tikki välilihaan. Seksiä harrastimme 15pvää synnytyksestä. aluks vähä sattu mut varovasti edettiin niin ei sitte enää sattunu :) mies sano että tuntu paremmalta mitä ennen.. :O
 
Mulla on synnytyksestä 3,5 viikkoa eikä epparitikkien ja niukankaan jälkivuodon kanssa tee mieli heilutella peittoa. Tai mieli tekee kyllä, mutta en uskalla tuon haavan kanssa ajatellakaan tositoimia. Mieskin on sitä mieltä, että antaa parantua rauhassa, kyllä sitä ehtii sitten taas ;)

Itsellä on kylläkin erittäin epänaisellinen ja epäviehättävä olo enkä voi uskoa, että mies voisi edes haluta koskettaa "sillä mielellä" tämmöistä kärsinyttä, plösähtänyttä kroppaa, vaikka hän vannoo ja vakuuttaa ja toistelee kauniita asioita... Joten jos pää on itsellä vielä tätä mieltä, tuskin tarvii kuvitella pystyvänsä nauttimaan vielä seksistäkään :/

Mutta kai tämä tästä!
 
No nyt on meilläkin onnistunut peiton heiluttelu. Kuukausi ja kaksi päivää synnytyksestä siihen meni. Vähän vieläkin kiristi, mutta ei enää sattunut. Ja kyllä, meille sanottiin myös joka paikassa että sitten saa harrastaa seksiä, kun siltä tuntuu. Pitää muistaa vaan aloitella varovaisesti ja muistaa kondoomit sekä raskauden, että tulehdusriskin vuoksi.

Kylläpä ehti kertyä himoa noinkin lyhyessä ajassa!
 
Takaisin
Top