Patentex Oval ehkäisypuikkojen luotettavuus?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Epi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Epi

Vasta-alkaja

Hei naiset! 

Minua kiinnostaisi tietää onko kenelläkään muulla naisella pettänyt edellämainitut Patentex Oval ehkäisypuikot? Itse "pelkään" omalla kohdallani käyneen näin.. Ehkäisypuikoillehan luvataan korkeita ehkäisyteho prosentteja, jopa samaa kuin kondomille.. Mutta näin jälkeenpäin olen lueskellut netistä että tuotteelle luvataan ihan liikoja, eikä sitä pitäisi missään nimessä käyttää ainoana ehkäisykeinona jos ei tahdo raskautua.

Omalla kohdallani, käytin kyseistä puikkoa ensimmäistä kertaa muutama viikko sitten juuri oletetun ovulaationi aikoihin! Luulen että puikko ei ehtinyt sulaakkaan suositeltua 10min. sisälläni ennen tapahtunutta yhdyntää.. Kohdallani sattui siis tällainen kommellus. En ollut tuolloin tietoinen ovulaatiostani ja olin todella kiinnostunut kokeilemaan seksikumppanini tarjoamia ehkäisypuikkoja. Kyllä nyt jälkeenpäin hiukan huolestuttaa.. Toki voin stressata turhista, mutta olo on jotenkin outo. Olotila on väsynyt ja alavatsaa nipistelee. Ehkä kuvittelen oireitani.. Testiä en voi kuitenkaan tehdä kun ensi viikolla.

Kiitos jo valmiiksi niille jotka haluavat jakaa kokemuksensa kanssani, olisi mielenkiintoista tietää! :)

Muistaakseni ko paketissa sanotaan, etteivät sovellu ainoaksi ehkäisyksi, eli puikkoja tarjonnut kumppani ei ehkä sitä ollut lukenut tarkkaan. Toki ne siittiöt joutuvat kamppailemaan aikamoisen vaahdon keskellä, joten sissejä ovat jos läpi menevät :D Kerrohan kuinka sitten kävi.

Takaisin