Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ei miun miehen kanssa oltu oltu kuin varmaan alle vuoden verran yhdessä, kun ylläri ilmoitti tulostaan. Asuttiin eri osoitteissa raskauden loppuvaiheille asti. Perhe-elämä on ollut meille onnellisinta aikaa, vaikka on paljon ollut totuttelua uuteen ja välillä vähän kipuiluakin. Kuitenkin koin sen myös voimavarana ettei meille ollut kehittynyt mitään valmiita toimintamalleja yhdessäasumisessa tai parisuhteessa vaan voitiin luoda ne puhtaalta pöydältä. Helpotti ehkä sopeutumista uuteen tilanteeseen, vaikka vähän jännittikin miten meidän käy, kun ei lyhyen suhteen aikana ehkä ehdi muodostua niin täyttä luottoa toisen rinnalla pysymiseen. Lapsi on nyt parivuotias. Jos yhtään huojentaa jännitystä, niin ei kaikki eroa vauvavuonna, vaikka ei olisikaan olleet kauaa yhdessä.Mulla on tosi tuore parisuhde. Alettiin yrittää lasta 3kk.n seurustelun jälkeen, ollaan tunnettu helmikuusta ja toukokuussa edettiin seurustelutasolle. Onhan tässä riskinsä, mutta puhuttiin ne läpi, kun alettiin yrittää. Molemmat tiedostaa, että parisuhde voi kariutua, kun raskaus- ja pikkulapsiaika, laittaa varmasti tuoreen suhteen koville.
Minä kyllä olen monet kerrat miettinyt, että onneksi vahinko kävi tämän tyypin kanssa. Luulen, että olisi moni asia ollut paljon vaikeampia monen eksäni kanssa, vaikka heitä olin ennen pellolle potkimista katsellut (liian) paljon pidempään.@Pilkki24 ehkä se millä rohkaistuin näin aikasin oli se kun kaveri sanoi, että he on ollu 13v yhdessä, ja hän ei olis kuvitellu, että miehestä tulee näin paljon uusia(negatiivisia enemmän) piirteitä lasten tulon jälkeen, joten pitkä seurustelu ei suojaa miltään toivon että meille käy, niin kuin teille mies kyllä tekee varmasti kaikkensa. Ite olen vähän itsepäinen joten tämä on varmasti enemmän minusta kiinni
Osaan jossain määrin samaistua, kun itselläkin oli pitkä suhde takana ja lastenteon tullessa ajankohtaiseksi iski vain pakokauhu.Hieman yli vuosi ollaan oltu yhdessä Tätä ennen seurustelin melkein vuosikymmenen, eikä tälle tasolle päästy lähellekään näiden vuosien aika. Eron jälkeen löysin itselleni täydellisen matchin ja en voi kun ihmetellä tätä onnen määrää Näin vähän vanhempana osasin katsoa itselleni oikeita ja tärkeitä asioita