Parhaiten vaatteissa pysyvät nimilaput?

Usvaus

Oman äänensä löytänyt
Kertokaa kokemuksia: Minkä valmistajan nimilaput pysyvät parhaiten kiinni vaatteissa? Eli kestävät hyvin myös pesussa. Ja tietty pitää olla myös semmoinen, ettei tarra kutita (esim. niskassa).

Kiitos! :)
 
Muokattu viimeksi:
Ei ole itsellä vertailukohteita eri valmistajista.
Meillä tarrat ikiomasta ja on pysynyt hyvin. Ollaan yleensä pesulappuun laitettu tarrat sisävaatteisiin. Niitä ei yleensä tarvitse päiväkodissa vaihtaa kesken päivän. Ulkovaatteissa on niskassa nimikointi kohdassa.
 
Meillä myös tarrat ikiomasta. Tarrat ovat pysyneet sen verran hyvn, että ei ole tarvinnut muita merkkejä testata. Aikanaan esikoiselle kiinnitetyt tarrat kestävät edelleen, vaikka ne ovat kuopuksen käytössä, ja nykyään tarroissa lukee vain sukunimi, koska tarrat tosiaan kestävät vaatteissa useamman lapsen käytössä.
 
Ääni täältäkin ikioman nimitarroille, myös tarramonsterin pienet pyöreät tarrat olleet ihan hyviä.
 
tarramonsterit pysyy pesulapuissa ja muissa ei-niin-tekstiilisissä materiaaleissa, mutta kankaasta ne kyllä irtoilee pesussa tai kuivausrummussa.
 
Olen kirjottanut merkkaustussilla vaatteen lappuihin nimen. En ole jaksanut tilailla mitään. Ensimmäisillä lapsilla oli nimikointilappuja ja niitä on yhä jossain jemmassa, kun en jaksanut kiinnitellä.
 
Meilläkin on ollu nimilapun tarroja. Olen tilannut laput kirjoittaen yhteen lappuun alekkain kaksi nimeä tai kahdesti saman nimen ja leikannut tarrat kahtia. Ovat juuri oikean kokoisia vaatteiden name-lappuihin + saa tuplasti tarroja. Ovat pysyneet ihan ok, joskus jonkun tarran joutunut uusimaan.
 
Meilläkin on ollu nimilapun tarroja. Olen tilannut laput kirjoittaen yhteen lappuun alekkain kaksi nimeä tai kahdesti saman nimen ja leikannut tarrat kahtia. Ovat juuri oikean kokoisia vaatteiden name-lappuihin + saa tuplasti tarroja. Ovat pysyneet ihan ok, joskus jonkun tarran joutunut uusimaan.
Tämähän on aivan loistava idea!
 
Parhaaksi on todettu NameBubbles, mutta koska enää ei viitsi paljon EU:n ulkopuolelta tilailla, ollaan siirrytty Ikioman tarroihin, ja nekin on kyllä olleet hyviä :)
 
Olen kirjottanut merkkaustussilla vaatteen lappuihin nimen. En ole jaksanut tilailla mitään. Ensimmäisillä lapsilla oli nimikointilappuja ja niitä on yhä jossain jemmassa, kun en jaksanut kiinnitellä.

Sama täällä.

Joihinkin vaatteisiin olen laittanut laastariteippiä, pysyy about 3 pesua, sitten täytyy laittaa uusiksi. Juniorin vaatteet ovat 80% isomman vanhoja, joten pesulappuihin ei tahdo mahtua nuoremman nimeä.
 
Sama täällä.

Joihinkin vaatteisiin olen laittanut laastariteippiä, pysyy about 3 pesua, sitten täytyy laittaa uusiksi. Juniorin vaatteet ovat 80% isomman vanhoja, joten pesulappuihin ei tahdo mahtua nuoremman nimeä.
Silkkiteippi (apteekista) pysyy hyvin ainakin sukissa ja lapasissa. Ensilevy kokeillut, pysyykö pesulapun päällä.
 
Meillä tarramonsterin pieniä pyöreitä nimi tarroja ja hyvin ovat pysyneet pesut ja kuivurit. Pesu- ja kokolappuihin olen niitä liimaillut, en suoraan kankaalle.
 
Takaisin
Top