Parhaiten vaatteissa pysyvät nimilaput?

Keskustelun 'Vinkkejä äidiltä toiselle' aloitti Usvaus, 4 syys 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Usvaus Aloittelija

Kertokaa kokemuksia: Minkä valmistajan nimilaput pysyvät parhaiten kiinni vaatteissa? Eli kestävät hyvin myös pesussa. Ja tietty pitää olla myös semmoinen, ettei tarra kutita (esim. niskassa).

Kiitos! :)
    Last edited: 4 syys 2021
  2. Foreverfever Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuiset 2021

Ei ole itsellä vertailukohteita eri valmistajista.
    Meillä tarrat ikiomasta ja on pysynyt hyvin. Ollaan yleensä pesulappuun laitettu tarrat sisävaatteisiin. Niitä ei yleensä tarvitse päiväkodissa vaihtaa kesken päivän. Ulkovaatteissa on niskassa nimikointi kohdassa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Suski75 Addikti Helmikuunmammat 2016 Elokuun äidit 2019

Meillä myös tarrat ikiomasta. Tarrat ovat pysyneet sen verran hyvn, että ei ole tarvinnut muita merkkejä testata. Aikanaan esikoiselle kiinnitetyt tarrat kestävät edelleen, vaikka ne ovat kuopuksen käytössä, ja nykyään tarroissa lukee vain sukunimi, koska tarrat tosiaan kestävät vaatteissa useamman lapsen käytössä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. tiuhtimus Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Ääni täältäkin ikioman nimitarroille, myös tarramonsterin pienet pyöreät tarrat olleet ihan hyviä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Nimilappu.fi, ovat yhä kiinni vaatteissa ja kuin uudet, lapsi on nyt 4v. Muista ei ole kokemusta.:shy:
    • En tykkää En tykkää x 1
  6. move88 Naimisissa foorumin kanssa Helmimammat 2018

tarramonsterit pysyy pesulapuissa ja muissa ei-niin-tekstiilisissä materiaaleissa, mutta kankaasta ne kyllä irtoilee pesussa tai kuivausrummussa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Yölento Ei muuta elämää Marrasmammat 2016

Olen kirjottanut merkkaustussilla vaatteen lappuihin nimen. En ole jaksanut tilailla mitään. Ensimmäisillä lapsilla oli nimikointilappuja ja niitä on yhä jossain jemmassa, kun en jaksanut kiinnitellä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. elaffy Ei muuta elämää Kesäkuunmammat 2015 Syysmammat 2017

Meilläkin on ollu nimilapun tarroja. Olen tilannut laput kirjoittaen yhteen lappuun alekkain kaksi nimeä tai kahdesti saman nimen ja leikannut tarrat kahtia. Ovat juuri oikean kokoisia vaatteiden name-lappuihin + saa tuplasti tarroja. Ovat pysyneet ihan ok, joskus jonkun tarran joutunut uusimaan.
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. Foreverfever Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuiset 2021

Tämähän on aivan loistava idea!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  10. Novem Addikti Joulukuun äidit 2019

Parhaaksi on todettu NameBubbles, mutta koska enää ei viitsi paljon EU:n ulkopuolelta tilailla, ollaan siirrytty Ikioman tarroihin, ja nekin on kyllä olleet hyviä :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Lya M. Tuttu foorumilla

Sama täällä.

Joihinkin vaatteisiin olen laittanut laastariteippiä, pysyy about 3 pesua, sitten täytyy laittaa uusiksi. Juniorin vaatteet ovat 80% isomman vanhoja, joten pesulappuihin ei tahdo mahtua nuoremman nimeä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Yölento Ei muuta elämää Marrasmammat 2016

Silkkiteippi (apteekista) pysyy hyvin ainakin sukissa ja lapasissa. Ensilevy kokeillut, pysyykö pesulapun päällä.
  13. Chum Tuttu foorumilla Joulukuiset 2021 Helmiäidit 2020

Meillä tarramonsterin pieniä pyöreitä nimi tarroja ja hyvin ovat pysyneet pesut ja kuivurit. Pesu- ja kokolappuihin olen niitä liimaillut, en suoraan kankaalle.

Jaa tämä sivu