Parhaimmat joululahjat

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitkä on ihanimpia tämän joulun paketeista?

Pojan suosikki on nyt ollut tutkimussetti. Myös lautapeleistä innostui kovasti. :) Paketeista tuli Junior muuttuva labyrintti ja jokin toinen lautapeli, jonka nimeä en muista.

Lapsi sai paljon lahjoja, suosikit ovat palomies-aiheisia :D Nyt on kaksi paloautoa ja monta paitaa!

Esikoisen suosikkeja on monta, mut ainakin lautapeli, paloauto sekä palomiespyjama.
Kuopuksella suosikiksi nousi ostoskärrit sekä työkalut.

Poika on tykännyt eniten varmaan kauko-ohjattavasta kippiautostaan. Sen kanssa kohkataan tyytyväisenä lähes koko ajan. Myös legot ovat olleet kivoja. Itse tykkäsin saamastani laukusta, kun sellaisen tarvitsinkin. Hyödylliset lahjat ovat parhaita. :)

Meillä 4- ja 2-vuotiaiden lasten paketeista tuli mieluisia leluja ja onneksi myös useampia pelejä, joita voidaan pelata yhdessä. Useimmat oli myös vähintään sovellettavissa kaikkien lasten kanssa yhtä aikaa pelattaviksi, vaikka 2v onkin vielä monessa asiassa paljon heikommilla kuin nuo isommat pelien suhteen.

Äitini oli ennakkotilannut minulle aivan upouuden tietokirjan Kiehtova kaksosuus. Sen saan vasta alkuvuodesta, kun kirja julkaistaan, mutta odotan kirjaa innolla jo nyt. Käsittelee paljon sellaisia aiheita, mitkä ovat tällä hetkellä todella pinnalla omien lasten kanssa.

Saatiin myös Lastenklinikan Tuki ry:ltä 2kk bookbeatia joululahjana. Yhdistys tekee erittäin hienoa työtä paljon sairaalassa aikaa vietävien lasten ja heidän perheidensä eteen pääasiassa lahjoitusten turvin. Oli ihanaa saada vielä joulumuistaminen, vaikka on paljon mukavissa virkistystoimissa oltu jo mukana yhdistyksen kautta vuoden aikana. Minusta on todella hienoa, miten monet tahot haluavat tukea ja tarjota vähän jotain erilaista lapsille, jotka joutuvat kokemaan aika paljon ikäviäkin juttuja sairautensa tai vammansa takia. Ja samalla myös perheille, sillä kun lapsi sairastaa, on se aina koko perheen sairaus.

Meillä suuressa suosiossa ovat mm. uudet Legot, mikroskooppi, jalkapallokortit, leikkiruuat ja lautapelit. Aika paljon kaikkea tuli, joten tekemistä riittää. :)

Itselleni yksi parhaista lahjoista oli aerotanko maantiepyörääni. Olen pitkään puhunut että sellaisen haluaisin, ja mies oli sitten tarttunut tähän ja hommannut moisen. Oli oikein soittanut pyöräliikkeeseen ja selvittänyt, millainen tanko sopii pyörääni. Tämä yllätti ja ilahdutti todella paljon. :)

Itselle paras lahja oli uusi kylpytakki jota olin toivonut ja lahjakortit Prismaan jolla sain hankittua vauvalle kaikkea pientä vielä puuttuvaa tavaraa :) Saatiin me vauvalle söpö yöpukukin :)

Vauva sai toisella söpön college haalarin, jossa ketun kuvia, mutta nuo hupulliset haalarit on talviaikaan tosi hankalia. Mitä sille hupulle tekee, kun puetaan ulkovaatteet? Muutenkin vaatetta on pakko laittaa paljon, kypärämyssyä ja muuta.

Takaisin