Parhaat pääsiäismunat?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitkä pääsiäismunat on teistä parhaita? Entä onko lapsilla suosikkeja?

Mignon-munat on ehdoton suosikkini. Ruohomunat on myös tosi hyviä. Yllätysmunista en ihan osaa sanoa. Kinderin munat ei ainakaan ole suosikkini. Olisikohan ollut pandan munia, mitkä ainakin oli parempia. Lapsi syö mitä vain, missä on suklaata.

Mignon-munat olisivat, mutta kun niissä on se kananmunankuori niin eivät sovi vegaanille, muuten kyllä.:shy: Tykkään Kultasuklaan, Dammenbergin, Moofreen ja Mokkapuun suklaamunista!:hungry:

Lapsuudessa paras oli Kinder. Esikoinen tuntuu myös eniten pitävän niistä, tosin kaikki käyvät hälle.:)

Omia lemppareita ovat sellaiset halpismunat joista toinen puoli valkoinen, toinen maitosuklaa. Löytyy välillä vaikka millä myyntinimellä. :hilarious:

Kinderit oli lemppareita vielä 2000-luvulla, nykyään ihan surkeita ja lelut niissä vieläkin surkeampia. Ei edes kiinnosta lapsia kun ovat niin tylsiä ja huonolaatuisia.

Kummipoika rakasti Muumimunia pienempänä, nyt on jo ikää sen verran ettei pahemmin kiinnosta. Oma esikoinen vielä liian pieni tajutakseen munien päälle.

Omasta lapsuudesta toinen lemppari oli Kyöpelinvuori-muna, semmonen iso violetti? Niissä saattoi olla ihania prinsessasormuksia, trollihahmoja ja hienoja dinosauruksia leluina.
Huomaako että nämä munat on mulle sellanen tunneasia? :woot:

Omasta lapsuudesta toinen lemppari oli Kyöpelinvuori-muna, semmonen iso violetti? Niissä saattoi olla ihania prinsessasormuksia, trollihahmoja ja hienoja dinosauruksia leluina.
siis kyöpelinvuoret oli ihan parhaita <3 niitä ei oo näkyny enää piitkään aikaan!!

oma suosikki on kyllä kinder. ja oikeastaan ihan mikä vaan menee :laughing001 mutta sellanen paksu kilpparikuvioitu suklaa on kyllä ihanaa, sellainen mitä tossa kyöpelinvuoressakin oli :)

Kyöpelivuoret oli kyllä huippuja! Nyt ostan itselleni vain mignoneita ja töhnämunia. Lapset saavat niin paljon munia muualta, ettei heille osteta. Syövät kyllä lähes mitä vaan, mutta esim. ne halvat oranssit jäävät syömättä.

Muistan lapsuudesta isot suklaamunat. En muista niiden nimeä tai edes väriä, mut niiden on täytynyt olla näitä. Ne oli kyllä hyviä ja lelut kivoja. :) (Vai kultaako aika muistot?) move88:n mainitsemat kilpparikuviot soittaa myös kelloja.

Voi kun saisi Kinder-munan tyylisiä suklaamunia ilman sitä muovikrääsää. Mignonissa on pähkinää, kuten melkein kaikissa muissakin ei-krääsämunissa. Lapsikaan ei noista leluista välitä ja pienemmälle ne ovat vaarallisia.

Kerran erehdyinme ostamaan jotain tosihalpismunia ja se ”suklaa” oli aivan kammottavaa. Hävetti, kun tuli annettua niitä pienille virpojille. Maistoimme nimittäin niitä vasta jälkikäteen.

Joskus 90-luvulla Kinderit olivat huippuja. Ja keräilysarjoja vain yksi...

Lapset syövät oikeastaan mitä munia vain. Mies tykkää kindereistä ja oreo-töhnämunista.
Omat lempparit ovat mignon ja ruohomunat.

Mignon on ehdottomasti mun lemppari. En niin innostu krääsästä munien sisällä, niin syön kinder-suklaan patukkana mielummin, koska se suklaa vaan on tosi hyvää.

Mignon on kans mun lemppari. Itse en tykkää kinder-suklaasta (tiedän, olen outo) mutta se on taas miehen lemppari. Kinderin yllätykset oli omassa lapsuudessa parhaita. Nykyään ne on mielestäni surkeimpia. Mun lemppareita muuten on Rölli-munat maun puolesta ja Muumi-munat yllätysten puolesta. Mauri Kunnaksen suklaamunissa on ollut tytölle mieluisia koruja (sellaisia rannekoruketjuja, joissa on joku koirahahmo riipuksena). Kuulin myös, että Pipsa Possu -munista pitäisi tulla myös figuureitakin, eikä pelkkiä tarroja jne muuta krääsää niin oon nyt Lidlistä niitä ostanut tänä vuonna.

En ole vielä löytänyt suklaamunaa, jonka suklaasta tykkäisin. :oops: Kaikki suklaamunasuklaa vaan maistuu pahalle! En tosin muutenkaan ole suklaan ystävä, tai no, tummasta suklaasta tykkään, mutta en ole törmännyt tummasuklaapääsiäismunaan. Lapsenakin jätin aina suklaat äidille ja otin vain sen yllärin :joyful: Tykkäsin kanssa sillon siitä kyöpelinvuorimunasta kun niissä oli kivoja ylläreitä! Ei muuten ole ihan kauhean kauaa kun vielä niitä näin jossain, ehkä parisen vuotta sitten?

Miehellä on tapana ostaa pääsiäiseksi oreomunia mitkä on ällöttävän makeita, mutta syön hänen mielikseen aina yhden. :grin Pojan lemppareita on olleet Ryhmä Hau-munat ja sellaiset missä on jotain Koiramäen hahmoja. Hänelle tosin maistuupi melkein suklaa kuin suklaa, nuo ehkä kuosiltaan ja yllätyksiltään olleet mieluisimpia.

Voi mikä nostalgia, nuo isot Kyöpelinvuori-suklaamunat olivat minun ja veljeni yksiä suosikkeja myös! En olisi muistanut.:shy: Ne yllätykset olivat hienoja!

Muovikrääsää kun on harmiteltu, niin Apulanta-munassa on lelun sijasta ranskanpastilleja tms. :) Suklaa on samaa kuin Ryhmä hau yms. munissa.

Takaisin