Kerro suosikkisi
Minun on kaikki vaalea maidoton suklaa, erityisesti konvehdit. Ja hasselpähkinä nougat!
Minun on kaikki vaalea maidoton suklaa, erityisesti konvehdit. Ja hasselpähkinä nougat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä samat ja mulla on kyllä pahe ostaa liikaa. Aina alotan muutamalla rasialla, mut sit jotenkin se määrä aina lisääntyy.Me ostetaan yleensä Fazerin käärepaperillisia suklaita erilaisia.. Sinistä, Geishaa, Dumlea, Pätkistä, Juliaa.. Se kokonaisuus on parasta, kun saa napsia just sitä, mitä sillä hetkellä haluttaa. Dumlen lakritsisuklaa on kyllä niiiin hyvää ja just ku sitä yleensä tulee syötyä yleensä vaan kerran vuodessa jouluisin. Fazerin piparkakku-suklaalevy on myös ihan parasta.
Juu sama.. määrä on valtava, mutta jostain syystä ikinä ei kyllä jää mitään syömättä.. Ja onneksi ei yksin tarvitse kaikkea syödä, siitä pitää kyllä kaks teiniä ja mies huolen.Täällä samat ja mulla on kyllä pahe ostaa liikaa. Aina alotan muutamalla rasialla, mut sit jotenkin se määrä aina lisääntyy.
Fazerin piparkakku-suklaalevy on myös ihan parasta.