Parhaat ja pahimmat sammakot eli möläytykset

Rouva L.

Jostain jotain jo tietävä
Raskaanaoleville lauotaan aina ihan ihme juttuja, joten eiköhän pistetä toisten ja itsemme "tyhmät" sanomiset julkisiksi! :)

Eilen meillä kävi sukulaisnainen nopsasti kylässä ja sitten kysäsi että oletko sinä raskaana. Siihen sitten että joo olen, kuka kerto? Sukulainen siihen että ihan vaan tuota mahaasi katselin.
Tällä hetkellä rv 6+4, eli ei todellakaan vielä näy, mutta kai sukulais-raukka sitten luuli pientä luonnollista pömppääni vauvamasuksi, kun olen aina ollut tosi laiha ja kys. henkilö ei ole nähnyt mua piiiiitkään aikaan (siis melkein 10 vuoteen...) :D

No tämä nyt ei sinänsä raskauteeni liity, mutta ajttelin silti tulla kertomaan. :)

Valitin miehelleni tuossa pari päivää sitten, että "mun tissit ei ole kasvaneet yhtään ja kaikilla muilla kasvaa, mikä mussa on vikana??".
Mentiin sitten pikku-neidin, 5v., kanssa suihkuun. Likka siellä katseli mua hetken ja sanoi: "Äiti, sun tissit on pienentyneet.". Minä sitten ihmeissäni, että "on vai??". Tytär: "Joo, ennen ne on ollut paljon ylempänä.". Minä: "Siis roikkuuko mun tissit??". Likka tokasi siihen lohduttaen: "Ei. Ei noin pienet tissit voi roikkua.". Kiitos rakas ipanani.. <3 :D

Kerroimme mieheni kanssa ystäväpariskunnallemme odottavamme esikoistammme. Hekin odottavat esikoistaan, mutta heidän odotuksensa on jo ihan loppusuoralla, kun taas meillä se on vasta aivan alussa. Ystäväni onnitteli liikuttuneena ja hänen miehensä tokaisi, että hän oli jo aiemmin katsonut, että mun mahani on vähän kasvanut. Naureskelin, että tuskin se nyt raskaus tässä masussa vielä näkyy, kun vasta viidennellä viikolla mennään. Hän alkoikin sitten korjailla, että ei hän nyt ollut tosissaan ja hän vain ajatteli, kun hänen vaimollaankin pompsahti masu näkyviin heti alkumetreillä. emoticon

Jäin tänään jokunen tunti sitten kiinni ensimmäiselle työkaverilleni. Syy ei johtunut minun möläytyksestä vaan... no asia on niin kummallinen, etten oikein tiedä itsekään.

Olen tosiaan hoitoalalla töissä ja olin hetki sitten ruokatauolla. Työkaverini tuli sinne ja kysyi, olenko raskaana. Olin hölmistynyt. Erään potilaan omainen oli nimittäin kertonut työkaverilleni, että nykyään meillä on niin paljon raskaanaolevia, kuten... (mainitsi ensimmäisenä nimeni ja pari muuta täällä raskaana olevaa).

Ihmettelin suuresti asiaa, koska en ole ko omaista nähnyt aikoihin niin, että olisin edes tervehtinyt. Tekikin mieli käydä äsken kysymässä, mistä moinen raskausuutinen on tuolle omaiselle tullut mieleen. Tästä kun ei tiedä kuin oma perheeni..?!?

Toinen jännä juttu 1,5 vuoden takaa. Luokkakaverini, joka näkee enneunia, näki unen, jossa söimme luokan kanssa yhdessä. Minä olin istunut vatsa pystyssä. Tuolloin ystäväni kysyikin tilastani, johon annoin jyrkän ein ja nauroin päälle.
No toissa viikon lauantaina meillä oli luokkatapaaminen, jossa söimme. Olin jo tuolloin tietämättäni raskaana. Ettäääh.. pistää vähän miettimään tuonkin naisen enneunet,sittenkin.

Tämä niin sanottu möläytys, ei tullut minulle vaan miehelleni, eikä oikeastaan edes ollut möläytys emoticon

Perjantaina kun oltiin neuvolassa niin mies luonnollisesti meni töihin pari tuntia myöhässä. Normaalisti niiden pomo ei työmailla paljon käy, mutta olis tietenkin perjantaina käynyt ja soitti miehelle ja ihmetteli miksi ei vielä ole työmaalla. No mies vastasi siihen rehellisesti, että oli mun kanssa neuvolassa. Siihen miehen pomo vain tokaisi "noh tuleepahan sunkin muna päästäs muutakin kuin kusta" ja lopetti puhelun emoticon

Ai, että mä meinasin kuolla nauruun kun ton kuulin. Pystyn kuvitteleen sellasen jörön rakennus miehen tokasevan noin.

Meillä ensimmäistä kertaa plussan jälkeen innostuttiin sitten petipuuhiin. Aluksi mieheke meinas, että eihän sitä voi, ku siellä on se pikkuinen. Sanoin, ettei se mitään haittaa, kyllä raskaanakin voi seksiä harrastaa. Puuhailujen jälkeen olin sitten menossa pesulle, kun mies tuumasi että "Älä liian syvältä pese, ettei mene pikkuinen veden mukana pyttyyn" :D Kyllä nauratti! Nyt sitten tuolla taustalla kyselee että "Onko se kohdunsuu sitten millanen, että tuleeko siihen joku tulppa siihen eteen? Onko se vauva sitten jonkinlaisen pussin sisällä siellä kohdussa, vai täyttyykö se koko kohtu siitä lapsivedestä?" :) Kerroin sitten limatulpista ja sikiökalvoista ym. Lopuksi mies sitten meinasi että "se on niinku vesi-ilmapallon sisässä siellä" :)

Takaisin