Parhaat (ja pahimmat) joululahjat

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitkä on teillä tämän vuoden suosikkilahjat? Entä löytyikö paketeista huteja?

Meillä esikoinen tykkää eniten valomiekasta. Kuopus taas Ryhmä Hau -lelusta (Halti) ja porasta. Omista paketeista löytyi lähinnä herkkuja, mutta koru oli iloinen yllätys. Marimekkosukat taas... No kyllä niitä käyttää, mutta on aika kaukana tyylistäni.
 
Esikoinen ja keskimmäinen saivat lähinnä rahaa ja olivat tyytyväisiä niin saavat tuhlata tai säästää, mihin haluavat. Kuopus sai muutaman lelun, joista ehdoton hitti on sellanen dj-setti, josta kuuluu musaa ja jota saa itse soittaa. Meillä onkin kuoriutunut täällä joulun aikaan kunnon dj valloittavine tanssiliikkeineen. 😍😂

Mun ehdoton oma lemppari oli hierontalahjakortti mieheltä, tulee tarpeeseen. Anopilta saatiin kaksi pientä aluslakanaa, en oo vuosiin käyttänyt normi aluslakanoita vaan kuminauhalakanoita ja nekin suoraan meidän 180cm sänkyyn sopivia parisänkylakanoita. Ja kun varta vasten vielä sanottiin anopille, että että ei tavaraa kiitos vaan mieluummin jotain elämystä tmv., kun kyseli joululahjoista. 🙄
 
Lapsen ykköshitti oli lelutyökalut, erityisesti setin pora ja ruuvinväännin. Yhtään hutilelua ei tullut, vaan kaikilla on leikkinyt 🥰

Me saatiin onneksi vain kolme konvehtirasiaa joulun aikana 😅 tai tuokin määrä on vähän turhan paljon, aika suklaaähky on pyhien aikana tullut ja yksi rasia on vielä syömättä. Saatiin myös käsipyyhkeet, mikä oli kyllä ihan käyttökelpoinen lahja, kun ei enempää kuin kerran vuodessa tule kahta. Voi sitten vanhemmasta päästä kierrättää räteiksi sellaiset missä on jo jotain ikitahraa. Ja kyllä niitä vain kuluukin käytössä, kun on vaipanvaihtoalustana, käsi- jalka- ja peppupyyhkeenä ja kaikki kiertää pesuun tiheästi.
 
Meillä seitsemän kuukauden ikäinen lapsi sai kummeilta Patagonian haalarin, joka oli ainakin omasta mielestäni ihan huippulahja. Siskoltani (eli lapsen kummilta) sain Aarnin laukun, jolle tulee myöskin tosi paljon käyttöä ja joka oli todella mieleinen. Lapsen isän puoleisilta isovanhemmilta tuli sellainen vähän karvaa päästävä viltti, jolle en täysin hahmota ekologista lokeroa kotonamme, mutta mitään superturhuuksia emme onneksi tänä vuonna saaneet.
 
Esikoinen sai uudet airpodit. Toinen on ollut hukassa useamman kuukauden. Kadonnut airpod löytyi yllättäen aatonaattona. Itse sain erittäin mieluisen lahjan, älykellon.
 
Lapset saivat mitä halusivatkin, eli legoja, schleich-hevosia yms. Itse sain anopilta polvimittaiset ” villasukat”, kun olen vilukissa. ( toivoin niitä, kun kaupasta ei oikein löydy) Saimme miehen kanssa myös haluamamme kulhot. Ja mies sai VR-lasit.

Huteja ei tönä jouluna tullut, mutta niitä on kyllä aikaisempina vuosina ollut monta ( esim. kukalliset lakanat, joita mies ei voi sietää)
 
Sain kauniin korun sekä lahjakortin. Lapsilla suosikkeja olivat monsteriauto ja yllättävän paljon iloa tuli myös minecraftpiposta. Lapset pitivät lahjoistaan.

Itselle pientä pettymystä tuotti jokajouluiset konvehtirasiat ja villasukat. Vaikka olen kertonut, että en pidä konvehdeista enkä käytä villasukkia.
 
Takaisin
Top