Paras raskaussovellus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ros4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ros4

Satasella mukana keskusteluissa
Maaliskuiset 2024
Heippa!

Mikä teistä on paras sovellus raskauden seurantaan? Asensin useita, Premom ja Flo oli jo yrityksen aikaan, nyt löytyy myös
- Pregmind (tunteiden käsittely yms. soveltuva)
- Preggers
- Raskaus+
- Preglife

Premom ja Flo tarjoaa minusta aika vähän jossei halua maksaa sovelluksesta...
En ole siis osannut vielä päättää suosikkia. Tossa Preglife on muuten alekupongit esim. vaatekauppaan ja vauvavakuutukseen. Mikä on teistä paras sovellus ja miksi? 😊

Mulla on tuo Preglife ja Ovia Pregnancy, josta löytyy ihan hauskoja tietoja (englanniksi) ja vauvan kokoa verrataan hedelmän lisäksi esim. esineisiin ja hassuihin eläimiin. 😁

Mulla on flon lisäksi ladattuna preglife ja raskaus+. Lisäksi oon vaan googlettanut joka viikko, et mitä sillä viikolla pitäisi tapahtua. Noista hauska katsoa minkä kokoinen on milläkin viikolla.

@Vargynja , Tämä ketju olis muuten hyvä ketju julkiselle puolelle!
Hei,
Tarkoitatko foorumin Raskaana-osioon? Mitä julkista puolta tarkoitat tässä?
Ketjuidea on hyvä, pistetään korvan taakse, kiitos! :Heavy Black Heart:
Vinkkaan vielä lisäksi tähän kaikille, että haluamiaan ketjuja voi ja saa aloittaa itse, aloittakaa rohkeasti ketjuja aiheista joista haluatte täällä jutella💕

Mää taidan tällä kertaa pysyä mun urheilusovelluksella eli garmin-appia kun käytän muutenkin niin sinne saa kivasti lisättyä myös oireita ja muistiinpanoja. Lisäksi seuraan alueemme sähköistä äitiyskorttia, joka toimii myös tavallaan raskausäppinä.

Viimeksi oli käytössä preglife, nyt en ole vielä ladannut mitään. Täytyy tutustua näihin muihinkin vaihtoehtoihin🙂

Itsellä käytössä esikoisesta asti preglife, niin sillä jatkan.. Sitä en osaa sanoa onko paras 😅

Mä ostin sen Flo:n vuodeksi. Se oli niin kiva. Ehkä tyhmää maksaa, mutta siellä on paljon infoo ja kaikista ”oireista” asioita. Ihan vaikka, jos on huono päivä, niin siellä on infoo, että miks vois olla paha päivä. Englanniksi ja osittain suomeksi joitakin. Ennen keskenmenoo mulla oli Preglife, se oli kans kiva. Nyt yritysvaiheessa.// En huomannutkaan mikä ketju tää oli. Tulin vaan huuteleen:D

Preglife ollut jo kahdessa aikaisemmassakin, joten tuli ladattua nyt myös😊 @Tupuli Saitko ladattua garminin raskaus sovelluksen ilman ongelmia? Täällä nousi seinä heti pystyyn ja kolmannella yrittämällä totesin että antaapa olla😅

@Evis , mulla on siis ihan vaan se Garmin-spvellus kun mulla on Garminin aktiivisuusranneke/urheilukello ja sieltä vaan laitoin et ei kuulautisia (enää) kun oon raskaana ja sit se sieltä kertoo lasketun ajan, viikot, päivä, miten raskaus etenee, "lisää oireita" ja kaikke muutakin mitä raskaussovelluksissa on mut siis on osa tota sovellusta ei erillinen.

Mä oon käyttänyt Flo-sovellusta vuosia menkkojen seurantaan ja nyt mietin, kannattaako se premiumversion hankkiminen. Onks se hyvä raskauden seurannassa?

Mä oon käyttänyt Flo-sovellusta vuosia menkkojen seurantaan ja nyt mietin, kannattaako se premiumversion hankkiminen. Onks se hyvä raskauden seurannassa?
Mä ostin viime kuussa Flo premiumin ja oon tykännyt siitä paljon myös raskauden seurannassa kun on niin kivat grafiikat ja artikkelit. Löytyy multa toki myös preglife, raskaus+ ja preggers 😂 more is more

Ehkä mun pitää kans ottaa Flon premium kokeiluun 🤔 oon tosi nihkeä maksamaan mistään sovelluksista. Latasin myös Preglifen, mutta se ei jotenkin sytytä.

@Tupuli Mulla sama. Aa okei, ajattelin et oot ladannut myös sen iQ garmin raskaussovelluksen siihen rinnalle, saa ilmeisesti jotenkin yksityiskohtaisemmin infoa viikoista ja myös lisättyä tietoa

Mulla raskaus+ ja preglife, lisäksi Clue plusversio ollut menkkojen ja kierron seurantaan ja siitä nyt myös pregnancy-mode päällä :)

@Tupuli Mulla sama. Aa okei, ajattelin et oot ladannut myös sen iQ garmin raskaussovelluksen siihen rinnalle, saa ilmeisesti jotenkin yksityiskohtaisemmin infoa viikoista ja myös lisättyä tietoa
Itseasiassa mulla on ladattuna myös joku connect IQ (Garmin), ja sieltä se kuukautiskierron seuranta, niin en tiiä tuleeko noi mun raskauden seurantajutut sitä kautta siihen tavalliseen Garmin, sovellukseen 🤷 ainakin siinä on tosi tarkkaan kaikkia tietoja ja pystyy ite laittaan kaikkea.

Mulla on käytössä libero ja garminin appi. Koin ne edellisessä raskaudessa ihan sopiviks ja riittäviks. Garminiin on tottunu ku sen avulla on seurannu noita menkkoja ja oviksia ja liberosta näkee nippelitietoa kehityksestä.

Takaisin