Paras haalari toppapuvun alle?

Niittyleinikki_

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Maaliskuiset 2023
Antakaas vinkkejä, mikä on taaperolle paras haalari tai muu ratkaisu toppapuvun alle? Päiväkodista pyysivät jotain haalaria. Itse olen käyttänyt vain paksumpia paitoja ja housuja. Onko se haalari niin paljon parempi?

Merinovilla, fleece? Onko väliä materiaalilla?

Onko teillä joku merkki suosikki? On niin paljon vaihtoehtoja netissä että vinkit olisi tarpeen!

Kiitos! Minkä merkkisiä teillä on? 😊
Meillä lapsilla ohuemmat on Polarn O. Pyretin ja paksummat Kivatin.

Villahaalarin etuna suhteessa housuihin ja paitoihin koen VäriSoinnun mainitsemien lisäksi myös sen, että se on huomattavasti nopeampi pukea päälle kuin kaksiosaiset välikerrastovaatteet.

Muokattu viimeksi:
Minä en taas uskalla viedä mitään villahaalareita hoitoon - kun sitten laittavat ne myös +5 asteessa ulkovaatteiden alle ja lämminverinen lapseni on ihan tuskissaan. Varsinkin kun koko komeuden päälle laitetaan täysin hengittämättömät kuravaatteet….

Minä en taas uskalla viedä mitään villahaalareita hoitoon - kun sitten laittavat ne myös +5 asteessa ulkovaatteiden alle ja lämminverinen lapseni on ihan tuskissaan. Varsinkin kun koko komeuden päälle laitetaan täysin hengittämättömät kuravaatteet….
Meillä sama!!! Muakin vähän pännii kun pienillä pakkasilla villahaalari meidän hikihatulla!!! Mistä tää protokolla oikein tulee?

Mekin viedään välikerrastoa päiväkotiin vasta kun on oikeasti kylmä. -10 ihan vähintään, mieluummin sitäkin kylmempi. Hyvin on lapsi tuntunut tarkenevan toppahaalarilla. Eikä noin kylmiä ilmoja täällä hirveästi ole, joten meillä ei itseasiassa ole edes nyt sopivaa villahaalaria kuopukselle (esikoinen on jo niin iso ettei varmasti suostuisi käyttämään). Ei ole tänäkään talvena sellaista kertaakaan tarvinnut.

Meillä ei kanssa voi päiväkotiin viedä välikerrosta, kun se on sitten aina päällä, säässä kuin säässä. Vien sitten vasta, kun oikeasti alkaa olla reilusti pakkasta, tai välikaudella kurahaalarin alle.

Tällä hetkellä meillä ei oikeastaan ole ohuempaa merinohaalaria, kun sekä Ruskovilla että Reiman Parvin ovat aika paksuja. Ruskovilla on kyllä ihan paras, joskin tosi arvokas käytettynäkin. Pienemmissä koissa meillä on ollut ja ostin seuraavaa kokoa varastoon Popin ohuen merinohaalarin, ne on kanssa luottohyviä.

Takaisin