Paniikki vatsan kasvamisesta!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hekuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hekuli

Silmät suurina ihmettelijä
Moi!
Onko kenellekään muulla sellainen tunne, ettei vatsa kasva? Itsellä vko 19 nyt täynnä, ja musta tuntuu, ettei mun vatsa ole kasvanut yhtään tässä viimeisien viikkojen aikana? Vatsassa kyllä tuntuu, että on sellainen kova kohta ja joka aamu sen tarkastan, mutta jotenkin on nyt pikkaisen "paniikki" olo asiasta. Vauvan liikkeitä olen mielestäni tuntenut nyt viikon verran, ja nyt kolmas päivä kun tunsin potkun, mutta sitten tulee taas ajatus, että koska odotan liikkeitä niin kovasti, niin kuvittelen ne vaan. Vaikeaa tämä raskaana oleminen! :)

juu mulla ihan sama juttu. Ei maha kasva. Esikoista odottaessa maha oli tällöin jo selvä raskausmaha, mutta nyt kai se uppoo jonnekin tonne läskiin. Itsekin tunnen selällään maatessa mihin kohtu loppuu mutta ei se oikein vaan näy. Mulla oli torstaina rakenne ultra ja kaikki oli hyvin. Itse ajattelin että jos lapsivettä on vähän mutta sitäkin oli normaali määrä. Ja vauva oli ikäisensä kokoinen, LA:kaan ei muuttunut. No kaise maha sieltä sitten tulee [:)] Kyllä sullakin Hekuli on varmaan kaikki ihan hyvin. Ehkä meillä pullahtaa se sitten yht äkkiä näkyviin. [;)]

Mun kaverilla oli maha ilmestyny kunnolla näkyviin vasta 28 viikolla.. hänellä tosin taaksepäin kallistunut kohtu.
Kyllä se sieltä jokaiselle aikanaa tulee ja saadaan vielä kirota kuinka ne on tiellä kokoajan [:D]

Itselläkin tuntuu välillä maha olevan kauhean iso ja kiinteä ja yhtäkkiä katoaakin tonne läskien uumeniin. Ainoastaan maatessa tuntee ihan aina ja näkee kuinka maha on kasvanu :) ..joten nouhätä, kyllä säkin vielä mahan saat - niinku me kaikki muutkin aikanaan :)

Ittellä nyt rv 17+1 ja ihan tajuton pömppömaha :D Olen aina ollut tosi hoikka, joten tottakai mahakin erottuu helposti. Tänään aloin tuntemaan vaavelin liikuskeluja :)

Heissan!
Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli hyvin! Perään oli heti neuvola ja kysyin asiasta, niin terkkari näytti mulle, kuinka mun vatsan kasvu menee hieman yli käyrän... Eli olisiko tämä taas ollut sitä omaa hätäisyyttä yms! :D
Mitähän sitä vielä keksii tän raskauden aikana alkaa murehtimaan?!

Hekuli minkäs sille voi kun siltä tuntuu. Itse olen välillä ihan ihmeessä, että mihin se maha on oikein hävinny ja onko se vauva enää siellä, ja mihin se muka mahtuu ku vatsaa ei ole juuri ollenkaan. Välillä taas maha on oikein kunnolla pömpöllä. Tuntuu kuitenkin, että se on suhteellisen pieni, varsinkin kun vertaa muihin raskaana oleviin. Eilen kaupassa ajattelin ostaa semmosen kireen raitapaidan, jos vaikka vatta näyttäis suuremmalta [:D]

Uskon kyllä, että mun mahastani ei edes loppujen lopuksi tule mikään kauhean iso, koska olen pitkä 175cm, joten varmaan pituuteen menee sitten osa sitä isoa vattaa [:)]

Mä voin lahjottaa mahaani muille[;)], multa jo yks asiuakas kyseli tos ett koskas tulee maailmaan ja järkytty ku kerroin ett marraskuussa laskettuaika...mulla ruvennu tulee paniikki ett kuin isox mä tuunkaan....

Eipä ole mahaa täälläkään ja 20+4:ssä mennään... Ulkopuoliset ei kyllä pysty päättelemään tästä vielä mitään, mutta eipä se haittaa! Ainakin mahdun vielä normaaleihin vaatteisiin. Ultrassa oli kaikki hyvin ja kovasti täällä potkitaan, joten eiköhän maha ehdi vielä kasvaa ihan riittävän isoksi? Olen aika pitkä, tosin hoikka ja kohtu on tähän saakka ollut eteenpän kallistuneena, mutta silti ei juuri mitään näy.

voi älkää ihmiset rakkaat murehtiko, jos teillä ei vielä oo masu kasvanu kovinkaan paljon! kyllä ne kasvaa ü, ja loppuajasta saa sit toivoa et syntyis lapsi jo ku ei jaksa "lyllertää" ison masun kans [:D] mulla itellä ainaki jo niin tukalat oltavat, ku on kesähelteet ja iso maha, viikkoja 22+3. tosin läskiä on mukana myös, mutta kuitenki...

Takaisin