Paljonkohan meillä on mahdollista saada asuntolainaa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja piipauu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

piipauu

Silmät suurina ihmettelijä
Ollaan miehen kans ostamassa omakotitaloa. Asutaan tällä hetkellä rivitalossa, mutta tulevaisuuden suunnitelmien takaia omakotitalo tuntuu jo nyt ajankohtaiselta, meillä on kaksi koiraakin nii saisivat juoksennella pihassa vapaasti.

Meidän tulot on yhteensä n. 3500e/kk. Talon pyyntihinta on 167 000 ja meillä on säästössä n. 6000e. Onkohan ihan haudattu unlema, että saatais edes vähän tuonne päin lainaa? Ollaan laskettu kulut ja kaikki, lainan takaisinmaksu ei ole ongelma.

Kannattaa käydä keskustelemassa pankissa. Sieltä osaavat arvioida ja ainakin pystyvät kertomaan, mitä vakuuksia tarvitsette lainaanne. ;) Tsemppiä talokaupoille!

Luulis järjestyvän, kun olette vielä noin hyvin säästäneetkin :)

Toivottavasti tärppää!
Itse juuri asuntokaupoista sopineena oon ihan fiiliksissä asiasta, tänään varmistui että saadaan ostettua unelmien asunto :)

Uskoisin että saatte tuon summan. Itse tienaan saman verran + mieheni tulot päälle ja saimme tuplasti tuon verran lainaa.

kiitos! :-) saatiin laina ja talosta onkin jo kaupat tehty! nyt aivan tutinoissa ja hetki pitäis vielä jaksaa odottaa :/

Takaisin