Vastaa ketjuun

[USER=109918]@litranmitta[/USER] todellakin, kyllä huomaa ettei lähde enää yhtä helposti kuin 16 kiloa sitten. Toki oon nyt jonkin verran myös pienemmällä vajeella kuin silloin, kun painoa oli enemmän ja pidin kalorit vähän matalammalla. Mutta en nytkään syö mitenkään mahdottoman paljon (2 viikon keskiarvo 1700kcal/pvä) ja oman tutkimukseni mukaan mulla paino pysyy yllä n. 2200 kalorilla, toki se vaihtelee, mutta siinä paikkeilla. Eli pitäisi periaatteessa pudota puolisen kiloa viikossa, mutta ei se ihan niin mene.

Helpottaa kuitenkin jaksamista kun tietää, että ennenkin on jumitettu pahimmillaan 3 viikkoa ja sitten taas tapahtuu. 😄 Jos ei olisi taustalla niin paljon dataa, niin voisi alkaa epäilyttää että laskenko jotain nyt tosi väärin vai mikä mättää.

Mä nyt pidän välitavoitetta 63-64 kilon välillä (nyt siis alin 65kg ja tänään 65,7kg) ja sitten lähden nostamaan kaloreita pienelle plussalle taas, ja kasvattamaan lihasta. Kesällä muutenkin mukava syödä vähän enemmän, ja jos kävisi niin kivasti että päästään aloittamaan IVF, en todellakaan jaksa olla samaan aikaan kalorivajeella. Eli jos en pääse toivomaani painoon ennen sitä, niin sitten varmaankin unohdan koko tavoitteen ja lähden vaan suoraan lihastenkasvatuskuurille. Lopullisesti ei kilomäärillä ole mulle mitään väliä, toivon vaan että saisin rasvaprosenttia alas (viimeksi mittauksessa 31 ja risat) ja lihasta lisää, en siis mielestäni toivo liikoja, mutta haastavaa vaan on. 🥲

Lataa…
Takaisin