Vastaa ketjuun

Kuukauden tulokset: Alin paino tippui tosiaan vain 100 grammaa, mutta koko kuukauden keskiarvopaino tuli alas varmaan toista kiloa (en jaksa laskea tarkkaa lukemaa, katsoin vain arvauksen noista kuvaajista). Kuukauden kalorikeskiarvo oli 2000 kcal luokkaa. Sentit oon mitannut viimeksi 2 kk sitten, helmikuun ensimmäinen, ja näissä on hienoja tuloksia!

Vyötärön kapein -2 cm (nyt 74)

Navan korkeudelta -6 cm!!! (nyt 82)

Reisi +1 cm 😂😂 kyykyt menny perille?

Lantio keskipakaroiden korkeudelta samoin +1 cm, mutta kaikkein leveimmästä kohdasta, sieltä pakaran alaosasta ja reisien muhkurakohdasta mitattuna -4 cm.

Rinta -3 cm, huomaa että vauva siirtyy koko ajan enemmän kiinteisiin 🥺❤️

Kaiken kaikkisesti siis hienoa kiinteytymistä ja oikeista paikoista! Reisistä saisi kyllä rasvaakin palaa vielä, ehkä lopullinen mitta niissä voisi pari senttiä kutistua. Lantion kehityksestä oon tyytyväinen, että sinne ylemmäs on tullut pakaraa lisää ja rasvaisempi kohta sulaa. Rintojen nuupahtaminen vähän rassaa, ne on aina olleet roikkuvat mulla, vissiin vähän hypoplastiset/tubulaariset ovat kun imetyksessäkin haasteensa, mut nyt ne on semmoiset ruttuiset nahkapussit muulloin kuin aamuöisin 🙈

Takaisin