moonlight86
Silmät suurina ihmettelijä
Eli mulla tulee kohta rv 30 täyteen. Viime neuvolakäynnillä painoin 93,6kg vaatteet päällä, neuvola oli aamupäivästä. Nyt punnitsin itseni tässä iltapäivällä ja vaatteet päällä painoa näytti olevan 93,2 eli 400g vähemmän kuin viime kuun puolessa välissä, kun neuvola oli. Neuvolassa oli tullut edellisestä käynnistä joka oli 2 viikkoa ennen viimeisintä käyntiä (kävin muista syistä tarkastuksessa ylimääräisen kerran) jotain 500g/viikko.
Painonlasku normaalia näillä viikoilla?
Alkupainoni, ennen raskautta oli 83kg ja pituutta 182cm mulla.
Sikiön liikkeitä on tuntunut normaalisti, edelleenki tunnen niitä vain suurimmaks osaks ilta -ja yöaikaan, niinkun on tähän asti aina tunnettu (päivällä tuntunut aina vähemmän mutta yöllä on välillä todella vilkas).
Omasta mielestä oon syönyt normaalisti, ei oo ruokavalio ainakaan muuttunut siitä mitä on muuten raskausaikana ollut, paitsi ehkä karkkia tullut vähemmä syötyä viime aikoina. Pikaruokaaki (hampurilaisateria) oon pariin kertaan syönyt sen viime neuvolakäynnin jälkeen, edellisen kerran eilen. Luulis senki vähän painoa nostavan, mutta ei ole ainakaa tosiaa viime neuvolakäynnistä noussut, laskenut vaan.
Painonlasku normaalia näillä viikoilla?
Alkupainoni, ennen raskautta oli 83kg ja pituutta 182cm mulla.
Sikiön liikkeitä on tuntunut normaalisti, edelleenki tunnen niitä vain suurimmaks osaks ilta -ja yöaikaan, niinkun on tähän asti aina tunnettu (päivällä tuntunut aina vähemmän mutta yöllä on välillä todella vilkas).
Omasta mielestä oon syönyt normaalisti, ei oo ruokavalio ainakaan muuttunut siitä mitä on muuten raskausaikana ollut, paitsi ehkä karkkia tullut vähemmä syötyä viime aikoina. Pikaruokaaki (hampurilaisateria) oon pariin kertaan syönyt sen viime neuvolakäynnin jälkeen, edellisen kerran eilen. Luulis senki vähän painoa nostavan, mutta ei ole ainakaa tosiaa viime neuvolakäynnistä noussut, laskenut vaan.