Painon nousu?!

suffeli

Silmät suurina ihmettelijä
Tästä on varmaankin kirjoiteltu täällä jo paljonkin, mutta aattelin kysellä teiltä muilta teidän painon noususta.. Itseeni hieman järkyttää, kun olen nyt viikolla 21 ja painoa on kertynyt jo noin 6kg.. lähtö painoni on kyllä vain 48kg ja terveydenhoitaja sanoi heti alussa, että mun painoselle on ihan normaalia, että painoa tulee sellaiset 15 kg. itseäni se kyllä hirvittää, mutta kaippa ne sit lähtee poiskin [:D] Masuni alkaa olla jo melko pyöreä ja näyttäkin siltä, että siellä on vauva [:)]
 
Älä ole huolissaan, tuo kuulostaa aika normaalilta painonnousulta tuohon mennessä [:)] Itelle oli puoleenväliin mennessä tullu varmaan puolet enempi.... Ja kaikenkaikkiaan tuli 20 kg raskauden aikana. Että ehkä vähän herkut saatto maistua [;)] Mutta nyt lähteny 18,5 kg ja synnytyksestä vähän reilu 4 kk eli kyllä ne siitä lähtee pikkuhiljaa..
 
Älä todellakaan stressaa! Minulla oli tullut jo 12 viikkoon mennessä kolmisen kiloa [8|] Eikä minullle silti ole "valitettu" neuvolassa. Herkut maistuu [:D] Nyt olen yrittänyt hillitä itseäni, että ei kasaantuisi painoa kamalasti.
 
Moikka!

Ei kannata huolestua, mutta on järkevää pitää hallinnassa.
Itse olin ennen ekaa raskautta pienikokoinen ja painoin 52 kg ja raskaudenaikana painoa tuli n. 25 kg.
Sittemmin tulin nopesti uudelleen raskaaksi ja painoa oli edellisestä jäänyt n. 8 kg.

En tietenkää palannut takaisin mittoihini tai muotoihini enää, muutuin naisellisemman näköiseksi, mikä oli kivaa..

Mutta jouduin loppujen lopuksi laihduttamaan jopa 11 kg, joten nyt tässä raskaudessa yritän pitää painonnousun kurissa ja päästä sen maksimissaan aikaisempiin synnytyspainoihin..On aina ollut sama synnytyspaino..

Mutta en myöskään laihduta raskaana ollessani/imettäessäni, vasta sen jälkeen..
 
Takaisin
Top