Paikkansa pitämättömiä tyttö- ja poikalupauksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja APPARI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

APPARI

Vieras
Onko kenellekään käynyt niin että neuvolassa on veikattu tulokkaaksi vaikka poikaa mutta sitten olettekin saaneet tytön tai toisin päin?
Itselläni oli raskauden alussa vahva poikatunne, kunnes neuvolassa ja myöhemmin sitten rakenneultrassa tulokkaaksi veikkailtiin tyttöä. No nyt olen sitten aloittanut pinnasängyn tuunausprojektin (maalisävy on oikein tyttömäinen), ja tilannut oikein vaaleanpunaiset söpöt vaunut vauvalleni, joka syntyy elokussa.
Viimeyönä näinkin sitten unta jossa olin neuvolassa ja neuvola täti ultrasi minua ja kehaisi sitten kuinka terveeltä poika näyttää. Tottakai poikakin olisi yhtä tervetullut kuin tyttö, mutta olen vaan niin innokas esikoista odotteleva että tahdon juuri tytöille tyttöjen sävyjä ja pojille poikien sävyjä-juttuja! Joten kertokaahan ihmiset onko teidän vauvanne vaihtanut sukupuolta tytöstä pojaksi vasta synnytyksessä?

Ystäväni odotti toista lastaan ja ultrassa täti totesi kinka mahtavat pallit näkyivät kuvassa... Noh, tyttöhän sieltä sitten kuitenkin tuli.. Eipä se silti ystävääni haitannut, terve lapsi tärkein.

Varmaan juuri tälläisen takia moni kätilö ei enää mielellään kerro sukupuolta ultrassa, kun eihän sitä voi täysin satavarmasti koskaan sanoa. Kyllähän jokainen tietää millainen se kuvanlaatu on :biggrin Ja jos paljon rahaa käyttää tyttö- tai poikatavaraan, voi aika monella tulla harmin paikka jos menee rahat "hukkaan", ja syyllinen on helppo etsiä jos on lupailtu sitä "väärää" sukupuolta.

Meille kätilö ei yrittänyt katsoa sukupuolta vaikka pyydettiin, ja sillon harmitti kovasti, mutta nyt oon jo kypsynyt tähän ajatukseen että salassa pysyi, ja sepä vasta harmittaisikin jos tulisi poika jota sitten puetaan niihin vaaleanpunaisiin tyttövaatteisiin joita olisin IHAN varmasti ostellut jos olisi tyttöä lupailtu! :biggrin :p

Miehen veljen perheelle oli ultrassa luvattu 95% todennäköisyydellä toinen tyttö ja poika sieltä syntyi.

Meillä on huomenna ultra jonka lääkäri tekee ja ollaan tuumattu et ei haluta tietää kumpi tulee kunhan vain vauva on terve..vaikka tosin on käynyt monesti mielessä jotta kysyisikö sukupuolen,mutta siihen tulokseen ollaan joka kerta tultu ettei kysytä kun kumpainenkin on tervetullut ;). Ja onhan se tavallaan jännempää odottaa kuin ei tiedä sukupuolta etukäteen...

No tämä ei ihan sama asia, mutta viime keväänä polttareissani kävin selvännäkijällä, joka sanoi, että alan lähitulevaisuudessa odottamaan poikaa. Näin siinä kävi :) Syksyllä aloin odottamaan ja kun lääkärit kysyivät, haluanko tietää kumpi, sanoin juu vaikka tiesinkin jo :)

Me emme myöskään halunneet tietää sukupuolta. Rakenneultrassa lääkäri näytti vauvan kasvoja ja sanoin ihan salamana, että tuo on muuten tyttö. Ja mieheni vastasi, että niin on. Ja tyttöhän se oli :D Jotenkin sitä vain koko ajan tiesin, että tyttö se on. Korostan siis sitä, että lääkäri ei missään vaiheessa kommentoinut yhtään mitään sukupuoleen viittaavaa eikä näyttänyt kriittisiä alueita ainakaan niin, että maallikko olisi siitä mitään ymmärtänyt. Sen vain tiesi :)

Takaisin