Pahoivoivana töissä

rusinapulla

Jostain jotain jo tietävä
Miten ootte onnistuneet käymään töissä vaikka raskauspahoinvointia? Oksensin juuri ensimmäisen kerran ja sitä ennen yli viikon huonovointisuutta ja vatsan vääntöä... Pelottaa ajatella miten asiat menee kun palaan ensi viikolla lomalta töihin[:o]
 
No ei siinä auta muuta ku käydä välillä oksentamas. Mulla on sillain vähän hankalaa, ku oon kaupas töissä ja jos on kassavuoro ni aina pitää saada joku äkkiä tuuraamaan... mutta kyllä se on sujunu... onneks nyt oon lomalla ja toivottavasti pahoinvointi loppuu ennen ku meen takasi töihin loman jälkeen.
 
joo ei siinä muu auta kun sitten äkkiä oksentamaan ja istuu vaikka hetken. hengittelee syvään muutaman kerran! on hyvä juoda mehuja ja syödä esim hedelmiä parin tunnin välein, masua ei saa päästä tyhjäksi, muuten alkaa se huonovointisuus..
mulla on toimunu keksit ja appelsiini! :)
 
Mulle sanottiin neuvolassa, että jos on pahoinvointia niin sitten ihan suosiolla ja reilusti hakemaan sairaslomaa, on kuulema ihan kunnon sairaslomaperuste.
Ite olen öisin ravintolassa töissä, kamala meteli ja humalaisia asiakkaita, aina ei itsellä niin kovin hyvä olo ole ollut. Nyt on pahoinvointi jo onneksi loppunut.
Väsymys on vaan edelleen kova.
 
Ei se hirveen hankalaa oo, oon siis erikoisliikkees töis, en ruokakaupas. Ja onneksi pahoinvointi loppui loman aikana, ni se ei enää haittaa työntekoa
 
Takaisin
Top